Publicidad
Publicidad

Con frecuencia sentimos afastados os números cos que se define a existencia da pobreza ou os problemas que levan consigo a fame e a escaseza de recursos. De aí a importancia de buscar noticias próximas que nos axuden a ver o que sucede arredor de nós. A forza da noticia é a clave no noso traballo escolar e de toda La Voz de la Escuela. A noticia atrae, preocupa, dá volta ao pupitre e é aprendizaxe de cada día, chama á porta de clase. De aí que busquemos as noticias próximas que o xornal nos serve cada día: é o esencial de La Voz de la Escuela.

Novo curso, e acudimos á nosa cita literaria con La Voz de la Escuela. Será cada mes, como en anos anteriores, e seguiremos traendo a esta dobre páxina a grandes escritores cuxos nomes ocupan un lugar de privilexio na literatura mundial. Autores de diferentes linguas e nacionalidades, e de épocas distintas, iranse sumando a esa xa longa lista doutros que foramos debullando en cursos anteriores.

Publicidad

Más de la mitad de las especies conocidas son insectos, pero hay otros, como cochinillas, arañas, ciempiés, etcétera, que también están desapareciendo del medio ambiente

Viaje a los confines de la Tierra. Los entresijos de una de las gestas más importantes de la historia de la humanidad

La Voz de la Escuela

Noticia del día

Publicidad
Publicidad