Fugas

Libros para empezar el año con buen pie

Hay principios (de novela) que sostienen vidas. Comenzamos el 2019 con buen pie y con buena letra, con una carta de sugerencias que tienen algo en común. Son lecturas que nos motivan o inspiran, y nos hacen sentirnos en buena compañía

Unha corredoira preto de onde medrou Mcfarlane

Tempo de Nadal, tempo de ler

Tempo de ler, tempo de lecer. Veñen algo máis de dúas semanas de vagar e, aínda que as previsións do tempo non sexan malas de todo, os días son curtos e quizais estean cheos de actividades en familia. Non sería raro que moitos teñades unha morea de horas libres que non saibades como encher. Pois La Voz de la Escuela acode na vosa axuda con esta proposta de libros de Nadal. Para todas as idades, desta volta con preferencia pola ficción e sempre co pano de fondo da actualidade.

El escritor Fran Pintadera y el ilustrador Christian Inaraja recibieron el premio este miércoles en Santiago
MICHÉLE PETIT | LER O MUNDO

Ler para habitar o mundo

Este libro de Michèle Petit é necesario nun tempo en que o que se procura tantas veces é a rendibilidade máis absoluta, nunha época de mutacións que se producen no ámbito dixital da lectura.

El escritor Fran Pintadera y el ilustrador Christian Inaraja recibieron el premio este miércoles en Santiago
Fugas

¡Sí, señor, esa soy yo!

Superados los 70 años, la niña más fuerte del mundo brilla como nunca. Si el sello Kalandraka agotó ejemplares de «Pippi Mediaslongas», Blackie ha reunido en un libro todas las historias. Los niños necesitan más verano a monte con esta rebelde de pies a cabeza, trenzas como palos y un lema: «No te preocupes por mí, sé cuidarme solita»