Beiras a los díscolos de En Marea: «Non se pode loitar contra a casta se hai casta dentro»

GALICIA

El fundador de En Marea criticó con dureza en el plenario las divisiones internas del partido

17 mar 2018 . Actualizado a las 18:19 h.

«Sempre fun contrario ás medidas disciplinarias, pero ou se respectan as lealdades ou haberá que tomalas». Así de duro se mostró Xosé Manuel Beiras a su llegada al plenario de En Marea, donde fue recibido por su portavoz, Luís Villares. Ellos y el diputado Davide Rodríguez fueron los únicos rostros conocidos que acudieron esta mañana a la cita, aunque se espera que más tarde hagan acto de presencia Antón Sánchez, líder de Anova, y Fernán Vello, portavoz del grupo parlamentario en Madrid.

A los diputados en el Congreso que reclaman más autonomía respecto de En Marea, a los del Parlamento de Galicia y a los líderes de los partidos que confirman la marca, como también a Carmen Santos, secretaria xeral de Podemos Galicia, o Eva Solla, coordinadora nacional de EU, dirigió Beiras su reprimenda: «Todos eles están inscritos nunha lista dunha organización que foi constituída en Vigo como partido instrumental e, polo tanto, foron electos por En Marea, sexan de Anova, de Podemos ou de Esquerda Unida. A lástima é que non sexan de En Marea sen ser de Anova ou de EU. Pero calquera que diga que non é de En Marea sendo deputado de En Marea está defraudando e estafando aos cidadáns». Beiras lamentó esa desunión que, a su entender, resta «credibilade» a una marca de izquierdas obligada a acabar «con este totalitarismo de facto disfrazado de democracia». Y sentenció: «Non se pode loitar contra a casta se hai casta dentro».

A la apertura del plenario acudieron un centenar de personas; entre ellas, representantes de mareas de Ourense, Carballiño, Culleredo, Ames, Pontevedra, Santiago y Lugo. Se espera que por la tarde, cuando se debatan las líneas políticas para las municipales, acudan más. No lo harán los alcaldes de A Coruña, Santiago y Ferrol, pese a ser los impulsores de En Marea. Luís Villares dijo respetar las prioridades de cada uno, pero remarcó que quien quisiera hacer aportaciones al partido, «este é o lugar de facer as achegas» y en referencia a Xulio Ferreiro, Martiño Noriega y Jorge Suárez, añadió: «Os propios impulsores, o que dixeron no seu momento é que lle darían un empurrón ao proxecto e que o proxecto voaría só, e o que está a facer En Marea é voar».

El plenario se interrumpió a media mañana para acudir en Santiago a la concentración de los pensionistas y se retomará posteriormente.