El PP de A Mariña afirma que los datos ofrecidos desde el Servicio Galego de Saúde (Sergas) sobre las esperas medias de consultas e intervenciones en las distintas especialidades del Hospital da Costa «están sendo manipuladas polos responsables da Consellería de Sanidade».
Lo aseguró el diputado autonómico y secretario provincial del PP, José Manuel Balseiro, indicando que dichas cifras non se corresponden en absoluto con la realidad. La afirmación fue contrastada en los últimos meses, indican, por el propio José Manuel Balseiro y la senadora Mariña Gueimunde en las oficinas del Diputado que el PP tiene en Ribadeo y Viveiro. «Nestas dúas sedes, máis do 60% das queixas e consultas recollidas refírense á demora nos tempos de espera para consultas e intervencións cirúrxicas no Hospital da Costa», afirma Balseiro.
Para los dirigentes comarcales del PP mariñano la táctica del Sergas para «maquillar» las listas de espera «é digna de Maquiavelo». Según indican, en un primer momento se les adjudica a los enfermos una fecha «moderadamente razoable» para ser atendidos y cuando llega el día de la consulta los vuelven a llamar para posponerla diciéndoles que ya los volverán a citar para una nueva fecha. «A espera desa segunda chamada pódese alongar ata seis meses», aseguran.
«Con isto o que consegue o Sergas son dúas cousas: primeiro, manter a un número moi importante de persoas no limbo administrativo, posto que non figuran en ningunha lista de espera en tanto non se lles volva a dar esa nova data de consulta; e segundo, rebaixar a lista de espera», afirmó Balseiro.