Carmen Viñas: «Os estudos a distancia valen para a excelencia»

El 72 % del alumnado que finalizó ese bachillerato en el IES San Clemente y se presentó a la selectividad la aprobó, dice la directora del centro

.

santiago / la voz

El 72 % del alumnado que finalizó el bachillerato a distancia en el IES San Clemente y se presentó a la selectividad la aprobó. Es una cifra muy relevante, afirma la directora del centro, Carmen Viñas: «Hai que ter en conta que boa parte dese alumnado non acaba o bacharelato en dous anos, precisan máis tempo porque son persoas que teñen obrigas familiares ou laborais, ou problemas de aprendizaxe, e iso dificulta que teñan a visión de conxunto que deben demostrar nesas probas de acceso á Universidade», explica.

Este año un alumno, Sergio Manuel Justo Maceda, obtuvo matrícula de honor y un 13.15 en la selectividad. Es el segundo estudiante más brillante del centro en esta modalidad de estudios, honor que comparte con Piero Lombardi, conocido director de orquesta, aunque las circunstancias de ambos fueron muy diferentes: «Sergio Manuel podía estudar nun instituto presencialmente, e escolleu o noso centro porque lle interesaba máis. No caso de Piero, cursou o bacharelato a distancia ao mesmo tempo que os estudos musicais superiores no estranxeiro», indica.

Hay también deportistas de élite que se matriculan en este bachillerato a distancia «aínda que para eles é máis complicado, porque teñen que viaxar, e esixencias e imprevistos de competicións, que os atrasan nos estudos», sostiene.

En todo caso, insiste «os estudos a distancia valen para a excelencia, iso é importante. Por circunstancias de idade, apoio familiar e capacidade tamén os poden realizar estudantes a quen lles sería posible seguir estudos nun centro presencialmente», dice.

El alumnado del bachillerato a distancia puede examinarse en cualquier centro de enseñanza de adultos de las otras seis ciudades gallegas de mayor población, o en Burela, a donde se desplazan docentes desde Santiago. «O IES San Clemente é o centro de adultos galego con mellores resultados na selectividade, con diferenza. O bacharelato a distancia sirve para todo tipo de alumnado: favorece a equidade, que obteñan o título persoas con dificultades moi diversas e que o precisan para a súa promoción; e tamén permite dar saída á excelencia», insiste Viñas.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

Carmen Viñas: «Os estudos a distancia valen para a excelencia»