El Colexio Oficial de Psicoloxía premia mañana a los «héroes anónimos» de Angrois

SANTIAGO

Reconoce la atención del vecindario de la localidad compostelana a las personas del tren Alvia en el accidente del 24 de julio

28 mar 2014 . Actualizado a las 15:52 h.

El Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia entrega el premio Dolóris Llópiz en su edición de este año a las personas residentes en el barrio compostelano de Angrois. Con el galardón reconoce la atención que prestaron a las personas accidentadas en el accidente del tren Alvia, el pasado 24 de julio. El acto se celebra mañana por la tarde en Santiago.

El Colexio Oficial señala que al otorgarles su máximo reconocimiento pretende enfatizar «o gran labor realizado por estes homes e mulleres, heroes anónimos, durante a traxedia ferroviaria do pasado verán. No seu fallo, a Xunta de Goberno do Colexio Oficial de Psicoloxía gaba o seu exemplar comportamento, salvador e reconfortante para as persoas afectadas directas, pero tamén a importancia que tivo para toda a sociedade en xeral e para os profesionais da psicoloxía en particular», según indica.

El Colexio Oficial participó en la asistencia a personas supervivientes del accidente, así como a las familias de las víctimas y a persons que prestaron ayuda durante la tragedia, a través del Grupo de Intervención Psicolóxica en Catástrofes e Emerxencias. En el caso de los vecinos de Angrois afirma que vivió «de primeira man como, dentro das dramáticas circunstancias, houbo un comportamento exemplar que confortou á cidadanía: a reacción dos veciños e veciñas de Angrois. A Xunta de Goberno lembra que, sen dubidalo, abriron as súas casas, salvaron vidas, deron acougo e axudaron aos equipos de profesionais».

En el mismo acto también reconocerá como Colexiado de Honra a Manuel Pazos Riveira, el colegiado número 1, por su trabajo para conseguir la existencia del Colexio Oficial y por sus aportaciones al mismo.