El PSOE dice que la polémica sobre el trazado es señal de que la A-76 avanza

El secretario provincial aboga por defender los intereses «da maioría dos concellos»


MONFORTE / LA VOZ

El secretario provincial del PSOE en la provincia de Lugo, Álvaro Santos, tercia en la polémica por el posible desvío de la A-76 por Chantada como alternativa al trazado previsto por Os Peares previsto inicialmente. «Que se reúnan na comisión de seguimento e que haxa discusións sobre o propio trazado quere dicir que o Ministerio de Fomento está comprometido en impulsar a A-76 porque é necesaria», dice Santos. La autovía Ponferrada-Ourense, añade, «por fin deixa de ser unha teoría para ser algo sobre o que se está traballando».

Para el secretario del PSOE, el trazado más eficaz «en termos de comunicación e tempos» es el que estaba previsto y no el desvío por Chantada. Otra cosa es que pueda «influír negativamente» en la candidatura a Patrimonio de la Humanidad. En ese caso, prosigue Santos, «Monforte e a súa comarca necesitarán buscar o trazado alternativo máis axeitado posible para que os comunique con Ourense».

El PSOE está a favor del trazado por Os Peares, que considera «o mellor para soportar o fluxo de persoas entre a comarca e Ourense». Pero entiende, al mismo tiempo, que no se puede cerrar la puerta a otras opciones en el supuesto de que haya que echar mano de ellas. «Probablemente a máis viable sexa esa comunicación coa autovía de Chantada, tendo en conta que está previsto que a A-76 finalice en Coles e non no polígono de San Cibrao das Viñas, por onde entra a actual estrada por Ourense», argumenta el secretario provincial.

«O Concello de Monforte é o que máis habitantes e necesidades de comunicación ten, pero é fundamental ofrecer unha alternativa da que poidan servirse e beneficiarse a maioría dos consellos», sostiene Santos.

Santos apoya

la comunicación por Os Peares siempre que no plantee problemas

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El PSOE dice que la polémica sobre el trazado es señal de que la A-76 avanza