Al alcalde de Monforte también le cuesta entender el giro en el posicionamiento de los partidos que instaron hace tres meses a Fomento a acelerar los trámites para el inicio de la A-76. Incluido el BNG, formación a la que pertenece. «O estudo estivo a exposición pública moito tempo e todo o mundo puido facer propostas. Non vou entrar no que se di noutros sitios. A min o que me interesa é Monforte e aquí ninguén dixo nada en contra», apunta Severino Rodríguez.
Para el regidor monfortino, nada cambió con respecto a la autovía entre Ponferrada y Ourense. Ni siquiera ahora que toma cuerpo la candidatura de la Ribeira Sacra para obtener la declaración de Patrimonio de la Humanidad. «Non vexo que a A-76 teña que ser incompatible coa candidatura da Ribeira Sacra, entre outras cousas porque ten todos os informes preceptivos», opina.
Necesaria e importante
Severino Rodríguez sigue pensando que la autovía entre Ponferrada y Ourense «é unha infraestrutura necesaria e importante». «Eu non son dos que defenden unha cousa aquí e outra alá. Dixen e sigo dicindo que o fundamental é que a A-76 se faga canto antes», añade. Las protestas que surgieron recientemente en los municipios próximos a Ourense por el impacto del trazado de la autovía solo servirán, a juicio del mandatario monfortino, «para retrasar unha obra de por si difícil».