El IES Fraga do Eume será un centro integrado de FP y reforzará su oferta

LA VOZ PONTEDEUME

FERROL

Ofertará los ciclos superiores de Axencias de viaxe e xestión de eventosXestión de aloxamentos

11 mar 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La Xunta reforzará la especialización del IES Fraga do Eume en la familia profesional de hostelería y turismo. Pasará a ser un Centro Integrado de Formación Profesional (CIFP) con dos nuevos ciclos de grado superior, el de Axencias de viaxe e xestión de eventos y el de Xestión de aloxamentos. «Deste xeito, ofertará todas as titulacións de grao medio e superior desta familia profesional, agás a de Guía, información e asistencia turística, que se imparte no CIFP Rodolfo Ucha Piñeiro [en Ferrol]», explican desde la Consellería de Educación.

El secretario xeral de Educación e Formación Profesional, José Luis Mira, comunicó ayer esta decisión al equipo directivo del centro y al alcalde de Pontedeume. «A conversión suporá un incremento de ata 80 prazas nestas ensinanzas, ao tempo que se implantarán dous novos ciclos», destaca el departamento autonómico. Subraya que el IES Fraga do Eume «é un centro de referencia» en formación de hostelería, que organiza cada año el certamen de cocina y coctelería José Rodríguez-Moldes Rey.

Este centro también imparte el ciclo medio de Panadaría, repostaría e confeitaría, de la familia profesional de Industrias Alimentarias. Educación incide en que la Rede de Centros Integrados de Formación Profesional de Galicia, con 20 integrantes, «ademais de atender ás necesidades de cualificación formativa, actúa como enlace cos sectores produtivos [...], con incidencia positiva tanto nos centros coma nas empresas».

Traslado al IES Breamo

La conversión en CIFP implicará que los alumnos que cursan Bacharelato y ESO pasarán, el próximo curso, al IES Breamo.

El Concello de Pontedeume ve «unha grande oportunidade para a vila»

La transformación del IES Fraga do Eume en un CIFP constituye «unha grande oportunidade para a vila», en opinión del Concello de Pontedeume. «A ampliación da oferta converterá o centro na referencia para o norte da Coruña e Lugo, e suporá un incremento do número de estudantes, dos que moitos vivirán aquí durante o curso, co que significa para o mercado de aluguer de vivendas e o conxunto do sector servizos», destacó el alcalde, Bernardo Fernández, tras la reunión, a la que también asistió la concejala de Educación, Alejandra Bellón.