El PSOE acusa a Crespo de mentir con la incineradora

La Voz

DEZA

04 oct 2012 . Actualizado a las 07:00 h.

Los socialistas de Lalín acusan al alcalde, José Crespo, de «mentir descaradamente aos lalinenses coa incineradora». Aseguran que el regidor «en contra do que reiterou, xamais pediu ningún informe sobre a instalación da incineradora no Irixo» y lo acusan de que «xogou a enganar aos veciños dun xeito continuado e agora quere convencernos de que non a quería», apuntan.

El PSOE recuerda que el 3 de septiembre solicitaron el acceso y copias de toda la documentación sobre el tema. El 1 de octubre el alcalde contestó a los socialistas que «non consta no Concello a documentación solicitada» y apunta que «os informes e proxecto para a instalación desta infraestructura deberá solicitalos diante da Xunta de Galicia». Aluden a las distintas publicaciones en prensa que recogían las palabras del alcalde que apuntaba que encargaría un informe a especialistas en la materia «reputados e imparciales». Recuerdan que el alcalde y todo el grupo municipal del PP «tiveron numerosas oportunidades para sacar adiante mocións contra da incineradora do Irixo» y acusan al PP de Lalín y al alcalde de no haber estado «do lado da cidadanía nesta loita contra a incineradora e a incineración masiva en Galicia».

Crecimiento del paro

Los socialistas afirman que los datos del paro constatan que en Lalín el desempleo «sube máis rápido» y acusan al regidor de «non facer nada contra o paro». A la vista de los datos de septiembre recuerdan que Lalín fue el único concello de la comarca donde subió el paro y que de ese mes al del año pasado en el municipio «hai 462 parados o máis o que supón un crecemento interanual do 23,63%». Acusan a Crespo de «calar agora» y de estar más preocupado «en buscar votos en Arxentina e dos seus cocidos en América» y de no moverse con las reivindicaciones de los ganaderos.