La obra teatral de Luis Seoane «A soldadeira» sale a escena por primera vez en su Fundación

La obra, que es una adaptación de Lino Braxe, estará interpretada por el grupo de Teatro Proscrito el próximo sábado 24 de marzo

Luis Seoane
Luis Seoane

«Continúase cun camiño que iniciamos en maio de 2017 na Fundación para recuperar os textos teatrais de Luis Seoane e darlles vida, e que comezou coa lectura dramatizada da adaptación que Lino Braxe fixo de Esquema de farsa, e que posteriormente se representaría no Teatro Rosalía de Castro o pasado mes de novembro». Esto explicaba ayer Silvia Longueira, directora de la Fundación Luis Seoane, en la presentación del «estreno mundial» de otra de las obras escritas por el pintor y escritor como es A soldadeira. En una adaptación de Lino Braxe sobre el texto de Seoane, y con la producción de la Fundación Seoane y Manarte Producciones, la obra estará interpretada por el grupo Teatro Proscrito el próximo sábado, día 24.

A soldadeira es una pieza teatral de temática histórica en la cual, explican desde la Fundación, «Seoane describe a viaxe que dous campesiños galegos do século XX realizan á Galicia do século XV, guiados polo personaxe da soldadeira, e no que se decatan de que os problemas e dificultades das xentes daquela época non difiren moito dos que están eles mesmos a padecer na súa realidade cotiá».

Lino Braxe apuntaba ayer que la representación de A soldadeira «é complexa, xa que o texto de Seoane conta con máis de dúas decenas de personaxes, e a súa posta en escena tería que contar coa implicación de varias compañías teatrais, un proxecto que semella complicado pero que pagaría a pena levar a cabo». Braxe lleva un tiempo dándole vueltas a la forma, e incluso al lugar más adecuado, para representar esta obra y por ello comentaba ayer: «A idea é que a estrea de A soldadeira non quede só nunha lectura dramatizada, o que queremos é dotar de vida ao teatro de Luis Seoane, sacalo da escrita, que os personaxes falen, sexan humanos, que teñan vida e contacten con público real».

Antes del estreno del sábado, para hoy, jueves, a las 20.00 horas en el salón de actos de la Fundación Seoane, está programada la conferencia del escritor Xavier Seoane, especialista en la obra del polifacético intelectual, titulada A soldadeira e o teatro de Luis Seoane.

La disertación estará acompañada por el zanfonista Martín Martikorena y la actriz Ana Rodríguez. La entrada para asistir a esta actividad es gratuita.

Día 24, sábado • 20.30 horas • Fundación Luis Seoane • Entrada libre hasta completar aforo •

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

La obra teatral de Luis Seoane «A soldadeira» sale a escena por primera vez en su Fundación