Aquel niño de la foto con Angeliño en sus inicios en Carballo

Caterina Devesa CARBALLO / LA VOZ

CORISTANCO

ANA GARCIA

Adrián Villaverde compitió contra el de Coristanco hace ya quince años

29 dic 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Adrián Villaverde no olvida sus partidos contra Angeliño «haberá xa quince anos», apunta el joven, que actualmente se mantiene vinculado al fútbol, pero de forma no profesional. Para él, toparse con la foto compitiendo de pequeño contra el de Coristanco en La Voz hace unos meses fue una grata sorpresa. «É un dos poucos recordos que teño desa época, e claro, contra un xogador que agora está no máis alto. Faime moita ilusión», apunta Villaverde, que no olvida sus encuentros contra el actual futbolista del Leipzig.

Villaverde, que ahora compite en el Mesía, jugó contra Angeliño de pequeño
Villaverde, que ahora compite en el Mesía, jugó contra Angeliño de pequeño

«Eu lévolle case dous anos, pero recordo que xa de pequeno despuntaba no campo e a proba é que xogaba con rapaces maiores ca el», indica Villaverde, que actualmente tiene 25 años y trabaja en una empresa del sector eólico, mientras que sigue disfrutando del balón en el Mesía. «De pequeno todos soñamos con ser estrelas, pero é complicado. Eu tiven dúas lesións graves e estiven tempo apartado dos campos. A primeira tívena con 16 anos, e logo en Xuvenil, xogando co Deportivo, tiven o ligamento cruzado e estiven oito meses sen xoga e sen moverme moito. Sufrín bastante e estiven moito tempo con sesións de fisioterapia», dice Por eso, para él, ver a uno de los que siente como suyos triunfar es una gran alegría. «É un orgullo ter xogado contra el de neno. Eu estaba no Ordes e el nas Escolas Luis Calvo. e por iso coincidimos. Nese momento sabíamos que era bo e que tiña opcións de xogar de forma profesional».

Un entrenador en común

Además de compartir campo, Villaverde también tuvo un entrenador en común con Angeliño. «Ambrosio Oróns adestrou no Mesía fai dúas tempadas e a el nas categorías inferiores do Luís Calvo. Nalgunhas ocasións falounos del», señala el de Ordes, que destaca que últimamente los comentarios sobre el coristanqués se han incrementado debido a su buena racha en el club alemán. «Os meus amigos máis eu si comentamos bastante sobre el, porque claro, chama a atención ver a alguén co que coincidiches competindo na máxima categoría, aínda que tamén coincidín con outros xogando no Ordes xuvenil, que agora están en bos equipos» señala. Entre ellos están el vigués Santiago Comesaña, actual del Rayo Vallecano, o Brais Méndez, que compite con el Celta. «Tamén xoguei contra o coruñés Óscar Pichi, que agora está no Fuenlabrada, ou con Fede Varela, que competiu no Porto de Casillas. Pero o que máis lonxe chegou foi Angeliño», comenta.

Lo que no recuerda Villaverde es que el futbolista sufrió de pequeño por su corta estatura, ya que otros niños lo amargaban diciéndole que no cumpliría su sueño por ser bajito, tal y como confesó su madre en La Voz. «Eu xoguei contra el varias veces e non recordo que se comentase iso, o que si se dicía e que era pequeniño, pero moi bo porque corría moitísimo o rapaz. Mira ti, Messi tamén é baixiño e non lle vai nada mal», bromea el de Ordes, que nunca imaginó que Angeliño llegase tan alto. «Despuntaba e sabíamos que lle iría ben, pero que chegase a xogar na Champions non o pensei nunca porque é algo moi difícil. É un orgullo».