«Hai unha falla absoluta de transparencia»

La Voz

CARBALLO

Como García Carballido, José Manuel Pose se estrenó este mandato en el salón de plenos de Ponteceso. Acusó al ejecutivo local, en concreto al alcalde, «dunha falla absoluta de transparencia na xestión». Criticó que una parte importante de los informes solicitados de temas plenarios le fueron denegados. Denunció que la deuda sobrepasa «amplamente os cinco millóns» de euros y vaticinó un escenario catastrofista para el futuro. «O Concello corre serio risco de estar en quebra senón o está xa», apuntó Pose.