Patrocinado porPatrocinado por

Pepe Solla, el cocinero con estrella que presume desde una batea del Mexillón de Galicia

R. E. VILAGARCÍA / LA VOZ

SOMOS MAR

Cedida Mexillón de Galicia

El cocinero protagoniza, junto a la sumiller María José Huertas, la campaña de promoción conjunta de la DOP gallega y de la del Cava

23 oct 2023 . Actualizado a las 20:46 h.

De traje y descalzo sobre una batea. De esa guisa parece Pepe Solla, uno de los cocineros del universo Michelín en nuestra tierra, en la campaña de promoción que Mexillón de Galicia ha lanzado de mano de otra denominación de origen protegida: la del Cava. Ambos productos han lanzado una ofensiva conjunta gracias a un proyecto financiado por la Unión Europea y que tiene como finalidad «incrementar o coñecemento e recoñecemento de ambos selos de calidade e a excelencia que representan». En el primer anuncio de esta campaña, que ya se está emitiendo en varias cadenas de los grupos Atresmedia y Pulso, la cámara se recrea, primero, en el «escenario xeográfico destas marcas de calidade —as bateas das rías galegas e os viñedos—» para dar paso luego a un diálogo entre el cocinero gallego y la sumiller María José Huertas. En la conversación hablan del maridaje ideal entre el Mexillón de Galicia y el Cava, dos productos de lujo. «O relato ten continuidade nun segundo anuncio, esta vez situado en Galicia, no que o cociñeiro mantén unha simpática conversación cun frailecillo sobre como distinguir un mexillón con DOP, ‘superior e exquisito', do que non o é», informan desde el Consello Regulador do Mexillón de Galicia.

Estos anuncios son el primer paso de un ambicioso programa de difusión y promoción de las dos marcas en ellos implicadas. Un programa conjunto que «está concibido para que ambas marcas reforcen os seus signos de identidade e, ao mesmo tempo, para que se enriquezan mutuamente desde a singularidade de cada unha delas, xerando sinerxias e novas e suxestivas propostas para gozar destes dous produtos excepcionais».

Por lo que depende del Consello Regulador do Mexillón de Galicia, este programa —que durará hasta el 2025— «supón un salto cualitativo moi importante que lle permitirá incrementar o seu rango de coñecemento e recoñecemento nun mercado global onde a diferenciación e a singularidade resultan claves para ser competitivos».

En el caso del Mexillón de Galicia, el consello regulador intenta desde el mismo momento de su constitución «ofrecer un produto coa garantía dunha orixe cento por cento galega e da máxima calidade. Un alimento único cunhas características determinadas pola contorna no que se produce e polo saber facer de xeracións que fixeron do mexillón a súa forma de vida».