Patrocinado porPatrocinado por

El sector forestal urge consenso político para aprobar el plan forestal y no perder fondos europeos

Somos Agro REDACCIÓN

FORESTAL

Santi M. Amil

Dicen que es un documento fundamental para poder optar a los presupuestos que se canalizarán a través del Plan de Desenvolvemento Rural

18 feb 2021 . Actualizado a las 09:30 h.

«O futuro do medio rural galego está en xogo». Por esa razón los colectivos que forman parte de la cadena de valor de la madera han emitido un comunicado en el que instan a que el nuevo Plan Forestal de Galicia, el documento impulsado por la Consellería de Medio Rural, que determinará la articulación del monte a veinte años vista, sea debatido en el Parlamento antes de su aprobación. El objetivo, dicen, es obtener el consenso político necesario para sacar el documento adelante, un acuerdo en línea con el alcanzado dentro del sector durante el más de un lustro que se lleva trabajando en el documento por parte del sector, la Administración, organizaciones agrarias... «O sector da madeira galega traballou activa e intensamente durante máis de cinco años, cedendo nalgunhas das súas reivindicacións e aportando os seus puntos de vista co obxectivo posto no desenvolvemento e beneficio do medio rural, polo que se considera xusto e necesario que os políticos fagan o mesmo en prol do desenvolvemento do mundo rural, sen o que non pode haber actividade forestal».

Los agentes que componen la cadena de valor de la madera también recuerdan la urgencia de aprobar este plan, ya que es un documento imprescindible para poder optar a los fondos europeos que se canalizarán a través del Plan de Desenvolvemento Rural: «É clave aliñar os obxectivos do Plan Forestal dentro do período de programación europeo». En este sentido recuerdan también que «o plan é fundamental para acceder aos fondos europeos que se mobilizarán nos próximos anos. Para que o medio rural conte con estes investimentos, é fundamental que o documento salga adiante. Non existe en Galicia un documento máis traballado, dialogado e consensuado previamente á súa entrada no Parlamento que o novo Plan Forestal».

De ahí que recuerden que el documento debe de reflejar el trabajo de colaboración de todos estos años. Alegan que ha de ser un «documento a longo prazo que aporte seguridade xurídica pensando no futuro de Galicia, de todos os galegos e dos seus montes. Un documento que garanta a supervivencia e desenvolvemento do medio rural».