«En vez de berrar na rúa pola sentencia de La Manada fixen un berro virtual»
SOCIEDAD
Alba Mariño, una madre compostelana, decidió abrir una petición en Change.org en la que solicita apoyos para que sean inhabilitados los magistrados de la Audiencia de Navarra que firmaron el fallo
28 abr 2018 . Actualizado a las 05:00 h.No siguió el juicio de La Manada en televisión. «Non me gusta o sensacionalismo», puntualiza. Pero el jueves oyó en directo la sentencia, y quedó tan impactada que pensó que tenía que hacer algo. «Non esquecerei nunca a frustración coa que saín do traballo», recuerda. Así que Alba Mariño, una madre compostelana que nunca había hecho nada similar, decidió abrir una petición en la plataforma Change.org en la que solicita apoyos para que sean inhabilitados los magistrados de la Audiencia de Navarra que firmaron la sentencia. «En vez de berrar na rúa, fixen un berro virtual», indica. Y con ella gritaron cientos, miles y, ahora, hasta un millón de personas, que eran las que en la tarde de ayer habían firmado la petición. «Estou un pouco sobrepasada», reconoce.
Alba tiene 38 años y dos hijas. Como tantos padres, no sabría explicarles lo ocurrido, pero quiere dejar claro que ella lo haría igual: «Aínda que non tivese fillos, ou aínda que fosen varóns, porque o que quero é facer fincapé na educación e chamar a atención sobre as moitas mulleres que sufriron abusos. Pode que me sentise máis atacada por ser nai, pero ía facelo igual, a sentenza foi a gota que colmou o vaso».
Horas después de poner en marcha la campaña, Alba fue a la concentración de Santiago. «Educáronme así, que hai que saír a protestar pacificamente. Sen protestar, sen falar e sen votar non se consegue nada, e máis agora coa lei mordaza: o que nos queda é a rabecha».
Ante el anuncio del Gobierno de que va a revisar la legislación sobre los delitos sexuales, cree que es una buena noticia y que esa es, precisamente, una de las finalidades de su campaña, «mobilizar á xente e que os políticos fagan algo». Pero «chega tarde, mal e a rastro». Y sobre todo: «Non o vou crer ata que o vexa».