«Brindemos polo noso», la campaña de promoción que da a conocer los vinos y la hostelería de Barro

ana mato REDACCIÓN / LA VOZ

BARRO

Martina Miser

22 jun 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Desde el día once de junio, por las calles de Barro, se puede ver más movimiento que de costumbre, y es que la campaña «brindemos polo noso», que se hizo para dar a conocer los vinos autóctonos y la hostelería del lugar, son los culpables de este movimiento. «A campaña ten como obxectivo promocionar os viños que se elaboran no noso concello e aproveitamos e botamos unha man a hostelería», cuenta Xosé Manuel Fernández Abraldes, alcalde de Barro.

Son cuatro bodegas las que se dedican a esto: Casaley, Moraima, Cabana das Bolboretas e Rexurdir. «As adegas teñen viños de moita calidade, e cremos que é unha manera aceptable de facer promoción a través desta campaña», aclara el alcalde.

Los locales que ofrecerán este vino a un módico precio, son nueve, entre ellos están: Café Bar A Rula, Taberna O Labrego, Taberna O Breixo o Muiñada de Barosa. «Primeiro mercaron unhas caixas de viño a prezos máis baixos do habitual, e de esta maneira poder ofertar aos clientes o viño a un prezo tamén máis baixo, aproveitando que os clientes ao mesmo tempo de probar o viño, coñezan tamén os locais de hostelería», cuenta Abraldes.

Como las habitantes de Barro dicen, estos vinos son especiales, a estas palabras también se suma el alcalde. «Teñen uns aromas distintos, sobre todo polo clima que se dá nesta zona. Nós estamos no alto Salnés, que xa non está pegado ao mar, hai unhas condicións climáticas distintas, por eso o viño de Barro ten unhas características diferentes ao de outras zonas coa denominación Rías Baixas».

Tras la pandemia, la hostelería fue la gran castigada de la crisis. Esta campaña sirve para dar a conocer los locales de Barro.

«Estamos moi satisfeitos coa evolución da campaña, sabemos que algúns dos locales de hostelería tiveron que repetir e pedir as adegas máis viño, xa que estaban funcionando ben. A xente vai descubrindo novos locais, tanto xente de aquí como xente de fóra, ese era o obxectivo que tiñamos; potenciar os viños e potenciar a hostelería para que esos potenciales clientes sexan clientes reais nun futuro», concluye.