El inmueble de esta localidad de Bande sera de uso turístico
25 ago 2023 . Actualizado a las 05:00 h.Han pasado tres años desde que el Concello de Bande inició el proceso de recuperación de la rectoral de Santa Comba para que se convierta en un centro turístico y de información sobre la iglesia visigótica. En el 2022, la adjudicataria renunció a la obra por el aumento del precio de los materiales y en mayo de este año, el Concello rescindió el contrato con otra empresa por incumplimientos.
Este jueves, el conselleiro de Cultura, Román Rodríguez, visitó el inmueble y anunció que el compromiso del Xunta sigue firme, a partir de una partida de 400.000 euros para las obras, y que en septiembre se cerrará el plazo de licitación. «Queremos reafirmar o compromiso que ten a Xunta con este entorno absolutamente fantástico e único de Galicia. É un punto de referencia para persoas de todo o mundo», afirmó el conselleiro sobre la iglesia visigótica de Santa Comba. Sobre las obras de la rectoral adyacente, Román Rodríguez explicó: «Houbo unha serie de vicisitudes coas empresas adxudicatarias, debido fundamentalmente que eran momentos complexos pola crise de materiais. Agora temos xa o convenio para poder seguir licitando as intervencións».
La alcaldesa de Bande, Sandra Quintas, acompañó al conselleiro. «A segunda empresa empezou co desmonte da cuberta, fíxose cara ó inverno e preocupounos moitos. Ó final non puidemos canalizar a situación con eles. Esta é unha obra moi importante e non nos valía calquera. Agora, o día 4, termina a data para a terceira licitación e cremos que será a definitiva. Polo tanto, pensamos que vai ser de continuo e tentaremos recuperar o tempo perdido», afirmó. La intención del Concello con la reforma de la rectoral es ampliar el valor de la iglesia y recibir a los visitantes. «Son turistas moi especializados, que veñen exclusivamente a ver a igrexa», subrayó.