El alcalde de Rairiz presenta una querella contra la CIG


El alcalde de Rairiz de Veiga anunciaba ayer la presentación de una querella contra la CIG por manifestaciones «falsas e insultantes» contra el concello y la propia alcaldía. El origen de esta decisión está «nas reiteradas falsedades que se veñen vertendo por parte desta central sindical en relación a presuntas sentencias laborales desfavorables para o concello, que non son tal, e no comunicado que fixeron para convocar unha manifestación en Ourense, que é insultante para esta alcaldía, ademáis de falsear a realidade con respecto a estes procesos xudiciais», señaló Xosé Xaquín Rodríguez.

Procesos que, según el regidor, lejos de condenar a la institución municipal «nas últimas catro sentencias son favorables ao concello e nalgúns casos firmes, é dicer, xa non cabe recurso contra elas». Para el alcalde nacionalista «está claro que todo eso que falan de acoso, móbing, vulneración de dereitos fundamentais, non quedou demostrado para os xuices».

Origen en la Mancomunidad

El regidor considera que la CIG tiene una «teima» con el caso de los trabajadores procedentes de la Mancomunidade de Xinzo «e non lle importa falsear datos de cara a opinión pública, manipular, ou convocar actos coma esa manifestación de mañá que ao meu entender é completamente desmedida».

La concentración, prevista para hoy frente a la Subdelegación del gobierno, fue convocada por la CIG con el objetivo «de rexeitar as acción sde discriminación, intransixencia e desprezo absoluto aos dereitos dos traballadores que o alcalde do Concello de Rairiz de Veiga ven protagonizando dende hai máis de tres anos contra a persoa do afiliado da CIG, Manuel Pérez Gómez, e mesmo contra outras afiliadas e traballadoras da institución local», según reza textualmente el comunicado de la central, en el que se acusa al regidor de incumplir las resoluciones judiciales y que termina con un contundente «non imos permitir que a un dos nosos o hostigue, discrimine e acose, un impresentable».

Para el alcalde la querella se justifica en que «despois do que vimos aguantando, parece ser o único xeito de pararlle os pes e que non continúen dando a mala imaxe que están dando deste concello».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos

El alcalde de Rairiz presenta una querella contra la CIG