La ministra Yolanda Díaz, Endesa e os líderes de UXT 

Cartas al director
Cartas al director CARTAS AL DIRECTOR

OPINIÓN

JOSE PARDO

08 feb 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Falando do convenio de Endesa

«Co tempo todo pasa. Vin, con algo de paciencia, ao inesquecible volverse esquecemento, e ao imprescindible sobrar». Palabras de Gabriel García Márquez. Abraiado!

Cando tes unha idade e xa puideches ver e comprobar moitas das cousas da vida, non é doado que quedes abraiado polos dicires dunha ou doutra persoa. Vin este outro día como Yolanda Díaz, a ministra, facía a súa intervención na defensa da reforma laboral. Nunha das xustificacións púxonos aos traballadores de Endesa como exemplo argumental da importancia do asunto da ultraactividade sen caducidade, facendo unha comparación coa morte repentina que supuxera a eliminación deste concepto na reforma do PP. O sorprendente foi que na tribuna se atopaba o señor Álvarez, máximo mandatario da UXT, cunha actitude chamativa, pois foron os seus seguidores nesta empresa os únicos colaboradores coa dirección de Endesa para eliminación dos beneficios sociais. O marco legal posibilitouno a reforma do PP, mais os que asinaron a perda dos beneficios sociais no quinto convenio foi a UXT en solitario.

Polo tanto, a principal pregunta a facerse non é que países do mundo teñen no seu marco legal unha ultraactividade sen caducidade. Para as miñas entendedeiras o que procede é preguntarse, se podemos prescindir destes que se chaman representantes, e fan o que fan sen consultarnos? Fermín Paz Lamigueiro. Ferrol.

 Un espectáculo deplorable

La votación llevada a cabo en el Congreso de Diputados el pasado día 3, se convirtió en un espectáculo bochornoso, al comprobar cómo su presidenta, derogó en primera instancia el real decreto-ley de la reforma laboral, para posteriormente —tras desestimar la posibilidad de rectificar un voto erróneamente emitido telemáticamente por un diputado del PP— lo declaró convalidado. Por un lado se puede considerar que la señora Batet, cometió un incumplimiento del reglamento de la Cámara, por no convocar a la mesa del Congreso para dirimir sobre la posibilidad de conceder o no, al señor Casero la opción de volver a votar de forma presencial o modificar su voto; sin embargo por otro lado, es digno de mención el alboroto que se formó en la sala del Congreso, con gestos y acciones impropias de los responsables del poder legislativo del Estado, y sobre todo del presidente y ministras del Gobierno, que con ostentosas y desmedidas manifestaciones de satisfacción (abrazos y besos), daban la impresión de que más que en la cámara de los representantes políticos de un país democrático y de derecho, lo estaban en el de una república bananera. Considero que estas acciones degradan las instituciones del Estado y nos dejan en muy mal lugar en el exterior. Los representantes en el Parlamento no deberían caer en este tipo de manifestaciones. Al margen quedarán las responsabilidades políticas o judiciales, en las que haya podido incurrir la señora Batet por incumplir el derecho constitucional a votar de nuevo, que al parecer le asistía al diputado del PP. Adolfo Costas Gastón. Pontevedra.