Los monfortinos suman tres en las primeras cuatro jornadas de liga
29 sep 2025 . Actualizado a las 19:26 h.Al Lemos le está costando sumar de tres en tres puntos en este arraque de competición. Es verdad que los monfortinos permanecen invictos, pero también lo es que suman tres empates en cuatro partidos, lo que se traduce en un octavo puesto en la clasificación del grupo segundo de la Preferente con seis puntos en su haber.
Este domingo, un gol de Adri Díaz en el último suspiro del partido ante el Arnoia permitió al Lemos llevarse un punto. «Para o que non viu o partido seguro que se queda co feito de que salvamos o empate ao final, pero non se axusta á realidade, porque merecemos de novo os tres puntos», afirma el entrenador del Club Lemos, Edu Rodríguez.
El equipo monfortino, según su técnico, supo adaptarse al contexto del partido. E incluso con el 0-1 pudo ampliar el marcador, ya que el delantero argentino Fito Periale falló un claro mano a mano ante el meta local. «Foi unha mágoa, porque despois empataron e déronlle a volta o marcador. A partir de aí con 2-1 corriximos e cambiamos a estrutura. Pasamos a xogar con tres centrais, dous xogadores por fóra e tres dianteiros. E aí sometémolos. Así chegou o empate, e xa pasando catro minutos do tempo regulamentario marcamos un gol que nos anularon. Non sabemos moi ben cal foi a razón», añade Rodríguez.
Si bien no quiso quejarse claramente de los arbitrajes —el preparador lemista nunca lo hace— sí se mostró contrariado por lo que está viendo en este arranque de temporada. «Levamos xa tres penaltis en contra nestes primeiros catro partidos. Penalizan máis por falar e protestar que por xogadas e faltas violentas. Neste partido ante o Arnoia un dos nosos dianteiros recibiu oito faltas e os seus centrais remataron o encontro sen ningún cartón», indica.
Eso sí, al Lemos le expulsaron a Aissa El Jamai. Fue por doble tarjeta amarilla. «Unha que lle mostraron foi por celebrar un dos nosos goles», espeta.
Tras este empate, el Lemos se queda en la octava plaza, a tres puntos del líder, el Valadares. Edu no se muestra preocupado, sobre todo por la imagen que están ofreciendo los suyos. «As sensacións son boas, seguimos invicto. O neu equipo compite moi ben, e considero que a nosa bagaxe en puntos está por debaixo do que mereceríamos levar a estas alturas do campionato. Ante o Arnoia fixemos un partido moi completo, e ten mérito porque nese campo moi poucos equipos van puntuar», asegura.
El equipo lemista regresa este martes a los entrenamientos con vistas al partido del domingo, de nuevo a domicilio. En esta ocasión, el rival será el Atios, cuarto clasificado con 8 puntos. Son varios los futbolistas que tiene tocados Edu Rodríguez tras el choque ante el Arnoia.