Dos platas que saben a oro

Saleta Fernández y Noelia Sánchez, subcampeonas de España de atletismo y de la copa de la Reina


monforte / la voz

El deporte monfortino se mantiene en la cima. Este fin de semana, la atleta Saleta Fernández y la jugadora de volei Noelia Sánchez se proclamaron subcampeonas de España en sus respectivas modalidades. La primera compitió en Ourense y saltó 1,79 metros, lo que le valió la consecución de la medalla de plata. Por su parte, Sánchez disputó con su equipo, el Avarca Menorca, la final de la copa de la Reina, sucumbiendo en la final ante el May Deco Voleibol Logroño por 3-0 (12-25/13-25/17-25), un resultado que le permite conseguir la medalla de plata en la que fue su quinta final.

«Cando disputas unha final sempre queres algo máis, pero estou leda coa medalla de prata, porque xogamos contra un rival moi potente. Para min esta prata sabe a ouro», señala Noelia Sánchez.

La excapitana del Ribeira Sacra destaca el gran ambiente que se vivió en Menorca, recordando el que en su día disfrutó en Monforte. «Estaban as bancadas cheas, o público animou ao máximo e a organización perfecta. Foi a mellor copa e o mellor broche para a miña despedida», añade Sánchez.

La jugadora pone en valor estos éxitos cosechados un fin de semana más por el deporte monfortino. «Parece que é imposible que nunha cidade pequena como Monforte saian tantos e bos deportistas, que acadan excelentes resultados, pero aí hai talento e, sobre todo traballo e máis traballo», afirma.

Sánchez felicita a su compañera y amiga Saleta Fernández, para la que solo tiene elogios. «O de Saleta é para enmarcar. A pesar das lesións, ela sempre está aí loitando polas medallas. Síntome moi orgullosa como monfortina dos seus éxitos e transmítolle a miña felicitación. Este é un aliciente máis para o deporte feminino», apunta.

Competir en casa

Con un salto de 1,79 metros, Saleta Fernández conquistó la medalla de plata. «Obviamente despois da lesión estou contenta con ter acadado o subcampionato de España, pero sempre quero o ouro», indica Fernández.

La atleta monfortina estuvo arropada por numerosos aficionados monfortinos, que no quisieron perderse esta cita en Ourense. «Foi emocionante ver tanta xente aí respaldándome e dándome ánimos. Foi un pracer competir na casa, e espero que se volva a repetir», añade Fernández.

La deportista local reconoce que esta plata la refuerza de cara al resto de la temporada. «Agora dentro da normalidade toca centrase no resto da temporada, é dicir, nas ligas, nos campionatos de España ao aire libre e no Europeo», dice.

Fernández también destaca el subcampeonato de Noelia Sánchez en la copa de la Reina. «Estou moi leda por ela, porque leva unha traxectoria espectacular e meréceo. Aproveito para felicitala», concluye.

Por último, Sánchez también tuvo palabras hacia la afición monfortina. «Quero agradecerlle a esa xente de Monforte as mensaxes de ánimo que me envían sempre. Saír dos adestramentos e ver isto no móbil é moi reconfortante e axúdame moito», concluye Sánchez.

La monfortina ya piensa en la liga, en la que el Avarca quiere consolidar su segunda plaza.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Dos platas que saben a oro