Feijoo confirma que Monforte no tendrá área integrada propia

Carlos Cortés
CARLOS CORTÉS MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

ALBERTO LÓPEZ

El presidente dice que el nuevo sistema mejorará la coordinación

09 mar 2013 . Actualizado a las 01:47 h.

El presidente de la Xunta confirmó ayer en Santiago que ni Monforte ni A Mariña tendrán área sanitaria de gestión integrada propias, lo que supone que estos dos hospitales comarcales pasarán a depender de una gerencia provincial con sede en Lugo. La Consellería de Sanidade pretende poner en marcha, dice Alberto Núñez Feijoo, «unha área para coordinar todos os hospitais e toda a atención primaria da provincia de Lugo, como fixemos na provincia de Ourense e como estamos a facer nas provincias de Pontevedra e da Coruña».

El presidente hizo estas declaraciones en la rueda de prensa habitual tras la reunión semanal del consello de la Xunta. Respondía así al periodista La Voz de Galicia Manuel Cheda, que le preguntó si la Xunta mantiene su compromiso de crear en A Mariña una área de gestión integrada. Feijoo no admite que el área única para toda la provincia suponga romper ninguna promesa, ni respecto al Hospital da Costa ni al de Monforte. «A área sanitaria da Mariña se mantén como está sen ningunha modificación. Non só se mantén, senón que incrementa as súas competencias. Haberá unha única dirección que coordine o hospital con toda a atención primara da Mariña. Por tanto, mantense a reivindicación da Mariña, do Barco, de Verín, de Monforte... que é manter a súa área sanitaria».

Lo que hará el Sergas, añadió, es «crear órganos de coordinación de todas as áreas sanitarias en cada provincia». Es decir, que se trata solo de una reforma del modelo de gestión y no de una modificación del actual mapa de áreas sanitarias. «Polo tanto -insiste Feijoo-, é o mesmo trato. Ningunha discriminación á Mariña, ao contrario: A Mariña ten o compromiso de que vai ter un hospital ampliado, a pesares da crise económica».

Igual que ocurre en Monforte, agentes sociales y partidos políticos de A Mariña mantienen una intensa campaña contra la integración del hospital de Burela en la misma área de gestión que Lugo.