El Celta lanza la iniciativa «O segundo que farei»

El club pregunta a sus socios por sus planes en clave celeste para cuando finalice el confinamiento

Campaña del Celta «O segundo que farei»

Vigo

El Celta ha lanzado esta mañana una iniciativa para sus socios bajo el título de . El club, mediante un emotivo vídeo en el que una nieta se dirige a su abuelo, anima a la afición a que comparta sus planes celestes para cuando la situación actual de confinamiento y estado de alarma haya concluido.

«Ola, avó, que andas a facer, que non me colles? Seguro que estás na terraza coas plantas. Mira, estaba a pensar que te boto de menos. Supoño entre a cola do súper, os aplausos e todo iso estou a ter moito tempo libre. Púxenme a facer listas de cousas que facer cando isto acabe», dice una voz femenina en off. Y continúa: «O primeiro que farei é abrazarte e o segundo será abrazarte tamén, pero para celebrar un gol do Celta. Porque moitas cousas cambiarán, pero outras seguirán igual ca sempre».

Tras compartir este vídeo en una web específica, animan a la afición a que participe de su propuesta: «Cóntanos que vai ser o segundo que farás. Recopilaremos as mellores mensaxes para amosalas nun lugar moi especial para o celtismo. Participa e fai que as túas verbas pasen á posteridade».

Enseguida han llegado las primeras respuestas. «O segundo que farei será abrazar ao meu avó, que é socio de ouro do Celta e por el levamos ao club no sangue», indica Silvia Martos. María Louzán, por su parte, escribía: «Como non sabemos cando poderemos ir ao campo, o segundo que farei será poñer os días que xogue o Celtiña como día de reunión familiar para velo todos xuntos, con bocadillo e pipas inclusive».

Pedro asegura que lo segundo que hará será «ir ao campo, aínda que sexa a velo desde fóra», pues lo echa mucho de menos y se pregunta, asimismo, cuándo volverán las previas. Tomás Martín tiene claro que en su caso será «coller unhas cervexas e celebrar un gol de Iago a berros cos colegas».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El Celta lanza la iniciativa «O segundo que farei»