Cedeira activa un plan para fortalecer el comercio y la hostelería

Antía Urgorri Serantes
ANTÍA URGORRI CEDEIRA / LA VOZ

CEDEIRA

CEDIDA

«Non só queremos que o municipio sexa cabeceira da comarca a nivel turístico»

27 ago 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El gobierno municipal impulsa un plan de dinamización del comercio y la hostelería para revitalizar dos de los sectores más afectados por la pandemia del covid -19 y así también mejorar sus perspectivas de futuro.

Esta acción de gobierno llevó al ejecutivo de Pablo Moreda a contratar a la empresa Goodlife Factory SL, que estará al frente de unos trabajos que necesitan desde el contacto directo con empresas y consumidores hasta el diseño de estrategias de mercado. «Estas medidas axudarán a debuxar unha folla de ruta que incrementará a competitividade global do tecido comercial de Cedeira cara aos próximos tres anos», informan desde el Concello.

El contrato asciende a 18.000 euros (IVE incluido), siendo la empresa adjudicataria la de menor cuantía de las tres que presentaron ofertas.

Según el alcalde, «o noso obxectivo, como goberno, é crear un sinal de identidade do que é Cedeira». «En definitiva, non só queremos que o municipio sexa cabeceira da comarca a nivel turístico senón tamén da hostalaría, e por suposto, do comercio».

Para alcanzar estos propósitos, es necesario, apunta Moreda Gil, «elaborar un plan que axude a comercios e locais de hostalaría a optimizar todos os seus recursos con innovación e melloras que veñen a incrementar a calidade dos servizos».

Para el regidor, el plan de dinamización también se convertirá «nunha referencia para fixar prioridades cara futuros proxectos».