Poesía para superar el encierro

Cada mañana a las 11.30 horas retransmite por Facebook Live una selección de poemas de autores locales e internacionales, que es seguida por cientos de personas

A. URGORRI
ferrol / la voz

El polifacético showman nedense Dani Ríos se planteó hace más de tres semanas, aquel sábado 13 de marzo, una vez que se había decretado el estado de alarma en el país por el avance de la pandemia del COVID-19, cuál podía ser la mejor manera de pasar el encierro: «O primeiro día de confinamento, cando nos dixeron que tiñamos que quedar na casa, senteime no sillón, e pensei que podía facer, xa estaba cansado das redes sociais, quería desconectar un pouco, e acordeime dun amigo, que se chama Celeste Pita, que é un amante da poesía, e pensei vou coller un libro de poesía e voume deixar levar».

Dicho y hecho, cogió Cantares Gallegos, de Rosalía de Castro, y así surgieron las Mañás de Poesía que todos los días a las once y media de la mañana Dani retransmite a través de su canal de Facebook Live. «Primeiro lin poesía para min, e como me gustou tanto, decidín compartilo cos meus amigos de Facebook, e así levamos todos os días do encerro», explica el cantante y también showman.

También peticiones

En su tiempo mañanero para la poesía, Dani Ríos tira tanto de poetas ferrolanos, nedenses, de toda Galicia... como internacionales, «e peticións que me fan todos os amigos de Facebook».

Entre los autores de poesía que ha escogido en los últimos días figura Mario Benedetti, Violadores del Verso, «porque tamén me retan, e nesta ocasión retáronme a facer un rap de poesía e escollín unha canción de Violadores del Verso», Eugenia Fernández Lago, Fina Pestaña -«que foi profesora miña no colexio no EGB en Neda e me mandou un poema que escribiu dende Benidorm sobre o confinamento»-, David Rascado, Rosalía de Castro o el nedense Xoán García. «E logo imos metendo a amigos que están pola mañá en directo e peticións dende todas as partes do mundo: Ami en Suiza, Laura en Bos Aires, Teresa en Valencia, Laura en Bilbao, Ricardo en Madrid, Rafael en Córdoba...» y un largo etcétera. «Síntome moi orgulloso de que dende Neda e Ferrolterra cheguemos a tantas partes do mundo», señala Dani, que no se esperaba que su iniciativa tuviera tan buena acogida entre decenas de seguidores.

Para despedir las mañanas de poesía, el nedense canta siempre una canción «que fixemos coa temática do coronavirus e coa música de Canción esperanza, de Diego Torres»: «Grazas sanitarios/ grazas ás da limpeza/ grazas aos supermercados/grazas ás pequenas tendas/ grazas ós transportistas/residencias de ancianos/ grazas aos policías /e todo o voluntariado».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Poesía para superar el encierro