Medio Ambiente permite a agricultores y ganaderos capturar jabalíes con jaulas

La Asociación de Prexudicados pola Fauna Salvaxe se felicita de que la Xunta haya atendido su demanda


NARÓN / LA VOZ

Los ganaderos y los agricultores que sufren los destrozos causados por los jabalíes podrán utilizar jaulas trampa para capturar estos animales. «A Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda está en trámites para legalizar a autodefensa para labregos e gandeiros. Segundo nos informou Belén do Campo, directora xeral de Patrimonio Natural, xa está feito o primeiro pedido de xaulas para comprobar a súa eficacia ou ver se é necesaria algunha modificación», explican desde la Asociación de Prexudicados pola Fauna Salvaxe (Aperfasa) de Galicia. Este colectivo, recientemente constituido con socios de Ferrolterra y Ortegal y abierto a cualquier incorporación, solicitó hace algo más de un mes a Medio Ambiente permiso para combatir la proliferación de jabalíes, por las pérdidas que ocasionan en pastos y cultivos.

La asociación se felicita por la respuesta de la Xunta y describe el procedimiento a seguir con las jaulas trampa: «O mantemento correrá a cargo dos agricultores e dos gandeiros. Unha vez capturado o animal, haberá que notificalo para que un veterinario proceda ao seu sacrificio, e despois pasará a empresa de retirada de animais mortos, Gesuga [Gestora de Subproductos de Galicia], para levar os cadáveres».

Cambios en la Lei de Caza

En cuanto a la redacción y aprobación de una nueva Lei de Caza, otra de las reivindicaciones que trasladó Aperfasa a la Consellería de Ángeles Vázquez, «tanto o presidente da Federación Galega de Caza como a directora xeral de Medio Ambiente confirmaron que primeiro de iniciar os trámites para unha nova lei, vaise aplicar totalmente a actual, xa que ata o de agora hai artigos que estaban a pasar por alto, sen ningunha responsabilidade para quen a incumpría». Responsables de este colectivo han recorrido varios municipios de toda Galicia para conocer la situación de ganaderos y agricultores en relación con la fauna salvaje. «Dámonos conta de que a situación é moi grave, con perdas que nos causaron asombro», declaró un miembro de la directiva.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Medio Ambiente permite a agricultores y ganaderos capturar jabalíes con jaulas