La CIG reclama al Concello de Forcarei que se preocupe por el servicio del SAF

j. b. A ESTRADA / LA VOZ

FORCAREI

miguel souto

El sindicato demanda a la regidora que vele porque la empresa concesionaria cumpla la legislación en materia laboral

24 nov 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Las trabajadoras del Servizo de Axuda no Fogar (SAF) de Forcarei participaron en una concentración frente al consistorio convocada por la CIG por retraso en el cobro de salarios y la incertidumbre sobre la continuidad de esta prestación municipal. La regidora, Belén Cachafeiro, aseguró esa misma jornada que el servicio está garantizado, pagando las facturas a la empresa concesionaria de forma inmediata tras su recepción, además de tildar de sospechosa la protesta en período preelectoral.

Desde la CIG lamentaron ayer las declaraciones de la alcaldesa para incidir en la «falta de previsión á hora de ter prorrogado á empresa do servizo, incluso ante o aviso da propia empresa que quería deixar o servizo cando experara o contrato en agosto deste ano». Creen desde la central que Cachafeiro es consciente «de que hai probas sinsentido non sacar a concurso a concesión en tempo e forma». El secretario de la Intersindical en A Estrada-Deza, Antón Merayo, reconoció que no son trabajadoras del Concello pero sí de un servicio público, «do que por lei debe velar polo seu bo funcionamento, tanto na xestión cos usuarios como en que a empresa cumpra coa lei vixente, incluído nesta lei o convenio colectivo do sector». Incluso ante incumplimientos graves de la normativa el gobierno local puede suspender cualquier concesión y sacarla de nuevo a concurso».

Merayo recalcó que la práctica totalidad de las trabajadoras del SAF son vecinas de Forcarei,. «non son alguén alleo». Pero los usuarios sí son todos forcaricenses y «debería estar preocupada polas condicións nas que se presta o servizo», achacó a Belén Cachafeiro, «facendo constar que as traballadoras dende o primeiro momento manifestan a súa preocupación de que os usuarios non sexan sufridores do mal facer da empresa». «A atención aos usuarios faise aínda que as traballadoras están nunha situación de precariedade», sentenció.

«Non informa e recoñece polo tanto o oscurantismo no que se move o Concello en canto a cando vai saír o novo concurso e en que condicións, sobre todo económicos», puntualizó Merayo. Afirmó que desde septiembre no se informó al personla del SAF ni a los vecinos a través del pleno municipal, recordando la dificultad de sostener a una empresa con concurso de acreedores en marcha. Desde la CIG recomendaron a la alcaldesa que se dedique a «facer xestión eficaz e resolva un problema na que ela e o seu goberno tamén teñen responsabilidade».