El superhéroe vuelve a casa

David Cofán Mazás
David cofán A ESTRADA / LA VOZ

A ESTRADA

Miguel souto

Álex Marque participó en la recepción organizada por el Concello de A Estrada

24 ago 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El salón de plenos del consistorio de A Estrada se engalanó para recibir al ciclista local, Alejandro Marque, que vuelve a casa tras finalizar tercero en la Volta a Portugal en una semana para el recuerdo. El alcalde de A Estrada, José López, le hizo entrega de una placa conmemorativa agradeciendo su esfuerzo y dedicación en la carrera lusa. Un pretexto idóneo para rendir homenaje a uno de los deportistas más relevantes de la localidad.

López puso el esfuerzo de Marque en la Volta como ejemplo «dos valores que temos que transmitir ás novas xeracións, que veñen nun mundo no que todo é máis sinxelo e inmediato, e que o esforzo e o traballo teñen a súa recompensa». El regidor estradense señaló que «ao lado da casa temos heroes de carne e oso» lo que supone para el Concello «un gran orgullo que levas a bandeira da Estrada polo mundo e o fas con ese gran traballo, esforzo e humildade».

Emocionado por el obsequio, Marque señaló que «sempre che fai ilusión un recoñecemento na túa casa», dedicando palabras de cariño y agradecimiento al Concello de A Estrada, recordando su labor de fomento y enseñanza del deporte, recordando que «no seu día tamén saín de aquí e é moi importante ese apoio nos nosos inicios».