«O comercio ten que ir cos tempos»

Patricia Blanco
Patricia Blanco CARBALLO / LA VOZ

PONTECESO

José Manuel Casal

«Hoxe, unha tenda que non ten escaparate en Internet ou nas redes perde oportunidades», conta a directora xeral

03 feb 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

A directora xeral de Comercio, Sol Vázquez Abeal, achegouse onte ata a sede da Fundación Eduardo Pondal, no Couto (Ponteceso), para falar do comercio intelixente: do que é e das vantaxes que supón, da necesaria adaptación.

-¿Que é iso que contan de que queren revolucionar o comercio?

-O que buscamos é este novo comercio que chamamos intelixente, o smart commerce. O comercio galego ten que ir cos tempos, cos actuais, e ten que prepararse, sobre todo agora que se detecta unha alza da confianza do consumidor e das vendas. Tenlle que dar respostas aos clientes, adaptarse a el, e o cliente é cada vez máis dixital: manexa o móbil, consulta Internet e as redes antes de mercar... Xa non é só imaxe, bolsas ou escaparates, que tamén, senón que este novo comercio, o comercio do século XXI; ha de chegar ao cliente por todos, todos os medios posibles.

-¿E que ofrecen entón para que esa adaptación sexa posible?

-Temos aberta unha liña de axudas para chegar a ese smart commerce, por un total de 3,1 millóns de euros. O prazo para solicitalas acaba ao 18 de febreiro, de aí tamén estas charlas. Subvenciónanse varios aspectos. En primeiro lugar, cambios na imaxe [axudas ata o 40 %]: o comercio do século XXI ten que entrar polos ollos e isto permite renovar o exterior ou equipamento. En segundo lugar, ferramentas de xestión [axudas ata o 50 % do custe]: á parte das terminais de punto de venda (TPV), hoxe hai de todo, ata perchas intelixentes que che din o stock que queda en almacén. Niso inclúese tamén a mellora do produto final: por exemplo, unha máquina que nunha mercería escanee un nome e permita incorporalo nun babeiro. A terceira rama desta liña de subvencións [asemade ata o 50 %] sería a referente ao packaging: unha bolsa bonita, unha caixa, papel cebola para envolver... todo iso mellora a percepción do teu comercio.