Pose pide para Sabón «unha solución como a da Grela»

Sostiene que un paso elevado y un túnel eliminarían los atascos Dice que será necesaria aunque se realice el enlace entre la A-55 y punta Langosteira


a coruña

?l alcalde de Arteixo reconoce que todavía no existe un proyecto concreto para solucionar el problema de tráfico que existe en la glorieta de O Seixedo: «Máis ca un plan, hai unha idea», que consiste en aplicar «a mesma solución que se lle deu á rotonda da Grela».Manuel Pose recuerda que «dentro do plan de infraestruturas viarias aprobado no seu día pola comunidade autónoma e os concellos da área metropolitana, contemplábase unha saída máis ampla do polígono de Sabón, se ben é certo que non se especificaba de que maneira». Añadió que cuando se construyó la pasarela peatonal de O Seixedo «pensouse en como solucionar no futuro» el problema «sen que dita pasarela influíse, de maneira que se fixo ocupando o mínimo espazo no subsolo para deixar pasar un túnel desde a comunicación que vén da autovía ata o polígono de Sabón. E un paso elevado desde a estrada de Vilarrodís á avenida de Fisterra». Por eso «a pasarela ten eses vanos tan anchos, para que collan seis carrís» por debajo. En cuanto a la construcción en Morás del polígono industrial más grande de Galicia, el alcalde afirma que no tendrá gran incidencia sobre el tráfico de O Seixedo porque tendrá «dúas conexións» con la A-55 «na intersección da autopista coa autovía», y la infraestructura ya «está aprobada pola Xunta de Galicia». También descarta que el puerto exterior, una vez terminado, tenga influencia sobre el tráfico de la zona porque una de las vías de acceso «sae no lugar da Furoca e alí une coa autopista», y la otra, de la que «está feita a reserva de solo pero non hai nada iniciado, pasa por Nostián, moi cerquiña da terceira ronda, e conecta co porto pola beiramar». De todas formas, admite que «a ponte que está en construción abaixo da presa de Sabón para unir o polígono co porto e para que pasen os materiais -mientras duren las obras- será un encordio máis para a rotonda, deso non cabe dúbida». Pose dice que los principales accesos a punta Langosteira serán «vías periféricas de alto servizo» que evitarán que se congestionen más las carreteras del municipio, pero sostiene que «iso non quita que haxa que facer a ponte elevada e o túnel na rotonda do Seixedo».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos

Pose pide para Sabón «unha solución como a da Grela»