La localidad más afectada por el temporal de ayer fue Dumbría. El alcalde, el socialista José Manuel Pequeño Castro, tildó la situación de «sangrante». El regidor se quejó de los cortes en el suministro: «Chamamos varias veces a Xallas para que solucionaran o problema, porque tiñamos un valor engadido, xa que había aquí cincuenta ou sesenta persoas maiores, casi todas elas para renovar o carné de identidade, que viñeron aquí con gran esforzo co temporal que había e tiveron que marcharse para a casa», explicó José Manuel Pequeño Castro. El alcalde hizo su queja en Dumbría extensiva a otros lugares de la Costa da Morte como Muxía, Camariñas o Cee. «Eu creo que xa está ben, no século XXI. E non digamos xa que Dumbría é productora de electricidade, ten eólicas. A culpa é dos organismos oficiais, que tiñan que meter man neso», expuso Pequeño Castro.