El Concello de A Pobra apuesta por la inclusión con la contratación de las ecobrigadas de Amicos

Laura Ríos
L. Ríos RIBEIRA

BARBANZA

Estefanía Ramos y Xoán España durante la visita de este jueves.
Estefanía Ramos y Xoán España durante la visita de este jueves. CEDIDA

Los equipos de ocuparán de mantener limpios los caminos y vías de titularidad municipal

28 jun 2024 . Actualizado a las 09:07 h.

El Concello de A Pobra volvió a renovar este verano su compromiso con la inclusión con la contratación de las Ecobrigadas de Amicos. Los grupos, integrados por personas con discapacidad intelectual, están formados por cuatro operarios y un capataz que se encargarán de llevar a cabo las tareas de roza de los caminos y vías municipales. Para comprobar como iban avanzando en su labor, la concejala de Servizo Municipais, Estefanía Ramos, visitó la zona de Crocha de Poniente este jueves.

Allí la recibieron la responsable técnica de estos equipos, Nuria Calo, y el director general de la asociación, Xoán España, que declaró que «dende Amicos queremos agradecerlle ao Concello da Pobra o compromiso e a súa aposta por esta causa, algo que ano tras ano demostra con feitos, contratando ás Ecobrigadas e a Properdis para os traballos de conservación e as labores que nós podemos desenvolver dende a entidade».

Por su parte, la también edila de Persoal añadió que «dende a concellería de Servizos Municipais mantemos unha firme aposta nesta lexislatura por manter as vías das estradas municipais libres da masa vexetal. Para iso decidimos reforzar en orzamento a partida e levamos 90.000 euros anuais para estes traballos e ademais contamos con 50.000 euros do remanente de Tesourería que xa foron aprobados en decembro do ano pasado. Queremos seguir contando coas Ecobrigadas polo seu espléndido traballo»