El PP homenajea a Torres Colomer por su larga trayectoria

J.?M.?Sande

BARBANZA

17 may 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

Los populares de Barbanza rindieron ayer un homenaje en reconocimiento a la larga trayectoria política de José Luis Torres Colomer. Al acto, celebrado en el Pazo do Tambre de Outes, acudieron el presidente autonómico del PP, Alberto Núñez Feijoo, José Manuel Romay, Carlos Negreira, y los alcaldes y concejales populares de los municipios de las comarcas de Muros, Noia y Barbanza.

El regidor outiense, Carlos López, anfitrión y promotor de este acto, dijo en su intervención que «este é un encontro de amigos do PP, co que queremos recoñecer e agradecer a longa e frutífera traxectoria política de Torres Colomer. Quixera que a semente de humanismo, comunicación, honradez e afectividade que sempre transmite Torres nos sirva de exemplo na nosa actividade cotiá. Tamén espero que saiba levar a Madrid os grandes problemas que afectan a esta comarca, referidos á pesca, a agricultura e o desenrolo socio-cultural e económico».

José Manuel Romay definió al homenajeado como «un verdadeiro triunfador na vida política, pois conseguiu o máximo ao que se pode aspirar, que é lograr o cariño e o recoñecemento do seu pobo». El dirigente popular se dirigió a Torres asegurando que «ti es o político máis querido de cantos coñezo, e iso non é froito da casualidade, senón da calidade das túas condicións humanas e da preocupación por resolver os problemas da xente que tes ao teu carón».

Maestro de todos

Carlos Negreira puso al alcalde ribeirense como ejemplo de constancia y tesón en la búsqueda de soluciones a los problemas sociales, para concluir afirmando: «Torres Colomer é un gran mestre político para todos nós».

Alberto Núñez Feijoo, después de alabar la trayectoria política de Torres Colomer y agradecerle su labor a favor del Partido Popular, introdujo en su discurso referencias a la política autonómica y estatal. Así, el presidente del PP gallego dijo: «Esperamos con impaciencia a cita electoral galega, pois o pobo dáse conta de que nestes tres anos de goberno non houbo ningún avance social nin económico que favorecese á nosa comunidade».

«Os problemas aumentan en sectores como a pesca, a agricultura, a sanidade, a educación, o medio ambiente e demais competencias autonómicas e só nos prometen cousas, como as axudas á dependencia, pero sen dar solucións», prosiguió. Núñez Feijoo recalcó además que «o PP séntese orgulloso da labor de oposición que está a facer, e sabemos que a sociedade volverá a contar con nós, pois sabe que ninguén quere a Galicia, nin sabe como sacala dos problemas que padece como o Partido Popular».

Broche de oro

Torres Colomer cerró el turno de intervenciones agradeciendo la asistencia al encuentro y asegurando: «Asumín a responsabilidade de ir ao Senado co firme compromiso de loitar pola defensa dos intereses desta comarca. Estamos nuns momentos difíciles, pero tamén ilusionantes e cheos de boas perspectivas. de progreso, e nesa loita sempre me atoparedes».

También se decantó por el apoyo sin fisuras «ás medidas de renovación no ideario político que promove para o conxunto do Estado Mariano Rajoy», y concluyó mostrando su respaldo personal y el de los militantes de Barbanza, Muros y Noia a la candidatura de Carlos Negreira para dirigir el PP coruñés.