Ravella presenta a la oposición el Plan de Igualdade

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

AROUSA

MONICA IRAGO

Transversalidad, ciudadanía activa de las mujeres, modelos igualitarios de convivencia, conciliación, corresponsabilidad, cuidado y sostenibilidad de la vida y abordaje de la violencia machista son los cinco ejes sobre los que se desarrollará

13 ago 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

La concejalía de Igualdade de Vilagarcía presentó ayer a la oposición el que será el cuarto Plan de Igualdade Municipal que se va a desarrollar en el marco de la Administración local en los años 2022-26. Se trata, explica el departamento que dirige Tania García, de un «documento que determinará as políticas de igualdade», y con el que se pretende «dar continuidade ao traballo emprendido nos anteriores plans municipais de igualdade, poñendo en marcha accións que teñen como obxectivo impulsar e fomentar o desenvolvemento dunha cidade onde mulleres e homes gocen das mesmas oportunidades en todos os ámbitos da vida».

El plan de igualdad pretende «crear sinerxías entre os departamentos do Concello e os principais axentes claves que operan a nivel municipal coa finalidade de acadar e proporcionar un instrumento de planificación estratéxica que articule o conxunto de accións dirixidas a favorecer a igualdade de oportunidades de mulleres e homes en Vilagarcía».

Transversalidad, ciudadanía activa de las mujeres, modelos igualitarios de convivencia, conciliación, corresponsabilidad, cuidado y sostenibilidad de la vida y abordaje de la violencia machista son los cinco ejes sobre los que se desarrollará el plan. El primero de los conceptos, el de la transversalidad, es clave, ya que se articula como un «elemento fundamental para que a acción do Concello, como administración, vaia encamiñada á consecución da igualdade e en prol da diversidade». El nuevo plan propone, también, abrir el Consello Local da Muller «a outras organizacións que, aínda que non sexan exclusivamente de mulleres, si teñan a igualdade de xénero entre os seus obxectivos ou liñas de traballo». El trabajo de las «masculinidades positivas», o convertir la educación «nunha ferramenta» son fundamentales en el documento. «Nestes modelos igualitarios que se trata de conseguir a través do PIOM, é importante o traballo que se fai dende o punto LGTB».