El PSOE de Cesures carga contra el «fiasco» del programa navideño

Asegura que eventos como el mercadillo o la cabalgata de Reyes fueron un rotundo fracaso por falta de implicación del Concello


pontecesues / la voz

El PSOE de Pontecesures ha dejado pasar las fiestas antes de hacer balance de los actos organizados por el Concello con el motivo de estas celebraciones. A su juicio, la Navidad fue en la localidad del Baixo Ulla un auténtico fiasco. «O programa de Nadal non puido ter peor inicio, co fiasco da inauguración do alumeado», que tuvo que retrasarse a última hora al no haber terminado la instalación de las luces.

Pero, dejando esa cuestión a un lado, y apartando también «as actuacións incorporadas ao programa e subvencionadas por outras administracións», los socialistas concluyen que todo aquello que fue ejecutado por el Concello destacó «pola súa improvisación». «O Mercadillo de Nadal, que supostamente albergaría 17 postos e que segundo o goberno local ofertaría artesanía, agasallos, doces, unha ampla zona infantil e todo o que un poida imaxinar, quedou en nada, confundindo aos veciños», dicen los socialistas. «Como resultado -concluyen- tivemos un mercadillo que non foi nin de Nadal, nin solidario nin do comercio local».

Termina el repaso del PSOE por la cabalgata de Reyes, «cada vez con menos público e máis devaluada, quizás pola falta de interese e organización que o equipo de goberno pon nesta actividade. Sirva como exemplo que se chegaron a publicitar ata tres horarios diferentes de saída». «Mención aparte merece o día do patrón, San Xulián, o 7 de xaneiro, esquecido por parte do goberno local, xa que non foi programada ningunha actividade para ese día».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El PSOE de Cesures carga contra el «fiasco» del programa navideño