Vilanova y Montijano ya son más que socios

T. I. / M. L. redac.arousa@lavoz.es

AROUSA

11 jul 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

Verónica Montijano y José Luis Vilanova son dos emblemas del interiorismo español que un buen día decidieron unir sus caminos como socios en importantes proyectos empresariales desarrollados con éxito tanto en Pontevedra como en Valencia. Pero Vilanova y Montijano o Montijano y Vilanova, tanto monta, monta tanto, han dado un paso más y desde este fin de semana son ya también marido y mujer.

La boda se celebró en la tierra natal de la novia, Valencia, en un maravilloso entorno, la Cartuja del Ara Christi, un magnífico y singular complejo de estilo manierista levantado en el municipio de El Puig. Allí reunieron a sus familiares y amigos entre los que se encontraban destacadas personalidades de la vida política y empresarial de Pontevedra y Arousa, como el presidente de la Diputación, Rafael Louzán, que acudió acompañado por su mujer Marité, guapísima, elegante. La presidenta del Palau de la Música de Valencia, Mayrén Beneyto celebró el enlace en su condición de concejala de la corporación que preside Rita Barberá. La novia lució vestido en tono gris perla de una diseñadora valenciana, tan sencillo como espectacular. La cuñada del novio, Patricia Vázquez, ejerció de madrina, y el padrino fue un hermano de la novia. Las hijas de José Luis, Estela y Carmen, y su sobrina Candela, también tuvieron su protagonismo.

. Marina Castaño, presidenta de la Fundación Camilo José Cela, fue otra de las invitadas destacadas. Y entre otros pontevedreses, estaba la empresaria Chelo Castro, propietaria de Chamonix, que vistió a buena parte de las invitadas gallegas que acudieron a la boda de José Luis y de Verónica. Juancho Armental logrou o seu primeiro reto. O nadador boirense Juancho Armental vén de completar os 17 quilómetros que separan Vilagarcía e Pontecesures. Armental fixo o traxecto nun tempo de tres horas e media, dúas horas menos que o que empregara David Meca. O nadador boirense di que o seu obxectivo agora é nadar os 21 quilómetros que separan a illa de Sálvora e a praia de Barraña.

A Asociación de Bodegas Artesanas Rías Baixas vén organiza en Meaño o Encontro co Viño de Autor. O programa da festa vai dende o día 22 ao 25 de xullo e é, como sostén o Concello nestes tempos, sinxelo. O día 22 ás 21.30 horas procederase á inauguración do Encontro co Viño de Autor, que estará acompañado por un grupo de gaitas e que contará coa presenza de distintas autoridades. Javier Castro Pérez, catedrático de historia en Santiago, será o encargado de ler o pregón.

O día 23, e coa fin de que esta festa atraia o turismo cara o concello, farase o Día do Turista, para o cal se ofrecerá un servizo de autobús gratuíto dende Sanxenxo. Neste día destaca o Festival de Jazz Meaño 2010, no que distintos grupos de Jazz e outros estilos musicais próximos se encargarán de amenizar a noite ata que se faga a queimada.

O día 24 haberá unha exaltación do xabarín de Cerdedo e un campionato de fondar bocois. Finalmente, o día 25 terá lugar a terceira ruta de clásicos e un festival folclórico, aos que sucederá a cata de viños e a repartición de premios.