«Antes que Internet, é mellor preguntar, comparar e poder mercarlle ao veciño»

O CCHV xa ten en marcha o servizo para atopar produtos dentro do comercio local e de envío a domicilio


VIVEIRO / LA VOZ

O Centro Comercial Histórico de Viveiro, con Isabel Méndez como xerente dende hai case oito anos, acaba de dar a coñecer un servizo moi útil para os clientes dos establecementos asociados que facilita vía email, telefónica ou mediante WhatsApp a búsqueda de determinados produtos dentro do comercio local.

-Como está a ser a resposta?

-O servizo está empezando a funcionar. Xusto agora, vía email, que estaba falando contigo, estame a preguntar unha persoa onde poden mercar viño verde portugués aquí en Viveiro.

-Vese que esperta interese.

-Si. E realmente, é moi fácil. Moitas veces estás buscando algo pero non sabes onde mercalo. Qué fácil é ter unha referencia de teléfono, WhatsApp ou enviando un correo electrónico, como o que me acaba de chegar agora, ou a través da nosa páxina web na sección «Contáctanos», tamén polas nosas redes sociais, por exemplo Facebook, Instagram ou Twitter. Manda unha mensaxe e contestamos. O tema é facilitar o máximo posible as compras no comercio local.

-E ir cos novos tempos, de paso.

-Dende hai tempo xa intentamos dar un servizo adicional aos clientes para que merquen no mercado local. Son prestacións complementarias á hora de facer as compras aquí. Toca estar ao día en todo, non só nisto. Automaticamente tes que discorrer o máximo posible para que a xente veña mercar aquí e iso pasa por actualizarse, modernizarse e dar as prestacións e as facilidades posibles ao cliente.

-Inclúen un servizo a domicilio.

-Dende hai moito tempo temos convenio cunha empresa de transporte para xestionar o transporte entre todos, para o colectivo, non para un negocio en particular. Automaticamente, os propios asociados poden ofrecelo ao cliente nese momento. Unha vez chega o produto que pediron, se non poden ir buscalo, lévancho á casa. Ou no caso dunha prenda que tes que deixar a arranxar... Tamén ao comercio de Viveiro vén moita xente de Ortegal e resto da Mariña.

-Funcionan ben eses servizos que ofertan e ampliaron?

-Ata o de agora, a experiencia que temos nestes servizos engadidos, para complementar a compra, é que sempre funcionan moi ben. Xente que sabe do noso funcionamento sabe que somos unha entidade que non damos só servizo a comercios senón tamén a clientes. En pequenos círculos xa nos preguntaban. Agora queremos facelo extensible para que todo o mundo poda chamar e preguntar por un produto. Hai xente que automaticamente pensa que iso non o hai aquí e mércao por internet. Nós propoñemos que pregunte primeiro aquí. Ou hai quen pensa que aquí é máis caro que por Internet. É mellor primeiro preguntar, comparar e, se podes, mercarlle ao teu veciño. Efectúa a compra en Viveiro. Xa está instalada na mente do consumidor de que mercar por Internet é máis barato. Queremos desmontar ese mito.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Comentarios

«Antes que Internet, é mellor preguntar, comparar e poder mercarlle ao veciño»