Sanidade se compromete a cubrir dos plazas de cardiólogo en el hospital

La Voz SANTIAGO / LA VOZ

A MARIÑA

XAIME RAMALLAL

PSOE y BNG denunciaron ayer en el Parlamento gallego la situación del servicio en el Hospital Público de A Mariña

05 mar 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

PSOE y BNG denunciaron ayer en el Parlamento gallego la situación del servicio de cardiología en el Hospital Público de A Mariña. En este momento hay solo un cardiólogo, de tres que trabajaban anteriormente en el centro sanitario de A Mariña; este único especialista atiende las urgencias. PSOE y BNG solicitaron ayer a la Xunta «que puxera toda a carne no asador» e dote de especialistas ao hospital mariñano.

La parlamentaria socialista Patricia Otero exigió a la Xunta que «poñan toda a carne no asador, busquen e cubran as dúas baixas do Servizo de Cardioloxía do Hospital da Costa, limitado na actualidade a un único médico que só pode atender as urxencias». Patricia Otero presentó una pregunta en la Comisión de Sanidade del Parlamento en la que además denunciaba «o abandono e desmantelamento dos servizos no Hospital de Burela».

«Hai moitísimo tempo que as esperas se prolongan ata os dous anos, o que evidencia a urxencia da cobertura do servizo cando menos con 2 profesionais máis, e incluso é necesario incrementalo», indicaba la mariñana Patricia Otero.

En términos similares se manifestó el BNG; Dani Castro reprochó a Sanidade la pérdida de servicios en el hospital mariñano y demandando «unha área sanitaria propia para A Mariña, como tiña anteriormente».

Sanidade por su parte, a través de José Flores, responsable del Sergas, se comprometió a cubrir «o antes posible» estas dos plazas de cardiólogo en el Hospital Público de A Mariña lucense.