Hoxe os profesores non falan do que eles ensinan, senón do que lles aprenderon os seus alumnos
Hoxe os profesores non falan do que eles ensinan, senón do que lles aprenderon os seus alumnos
lavozdelaescuela

Entrevista a cinco profesores: «Que aprendín eu dos meus alumnos?»

Así, ás toas, preguntamos a cinco profesores que, ademais do seu labor profesional na escola, traballan nestas deliciosas tarefas de Prensa-Escuela cos seus artigos, leccións, enquisas, páxinas enteiras e coordinación gráfica de todo canto aquí aparece. A resposta, naturalmente, tiña que ser breve, aínda que a intensidade de tarefa conxunta profesor-alumno é sempre inenarrable. Buscamos, xa que logo, a impresión, o sentimento, a interacción de traballar xuntos e lograr obxectivos en común e con perspectivas de futuro: a súa colaboración escrita resulta breve, pero suficientemente indicativa. Ao final de cada intervención, ofrecémoslle un pequeno obsequio-premio; un brinde por unha Noticia do día, xa editada, e que talvez o anime máis aínda na súa liña profesional. Grazas aos cinco!... E felices vacacións 2019!

Nenos traballando na aula co suplemento La Voz de la Escuela
Nenos traballando na aula co suplemento La Voz de la Escuela

Falan os profesores

Si, é certo. En Galicia e en todas partes, porque ata en Sudán hai profesores, auténticos mestres no sentido máis literal do vocábulo, que deixan a pel para ensinar aos seus alumnos. Hainos tamén, como en todas as profesións, dos que se agradecería un maior esforzo, pero eses non interesan: interesan os que inundan Prensa-Escuela coas súas iniciativas. Claro que estas páxinas non son de goma (frase moi empregada no argot xornalístico), de maneira que se impón a selección. Estas tres experiencias que reproducimos aquí son as que máis nos gustaron. Pero hai centos máis, o cal é signo de vitalidade da escola galega. E por moitos anos.

Graham Greene
Graham Greene

Graham Greene, el legado de un aventurero

En este 2018-19, desde La Voz de la Escuela seguiremos atendiendo, con una periodicidad mensual, a los grandes escritores de la literatura universal, para dar continuidad a lo iniciado en cursos anteriores. Con la salvedad de que este año no nos limitaremos a la divulgación solo de grandes novelistas, sino que atenderemos también a grandes figuras de otros géneros literarios, como la poesía y el teatro, que han alcanzado importancia y trascendencia en las letras de todo el mundo

El reto para los nuevos periodistas más pequeños es ilustrar una noticia que hayan visto en el periódico de papel o en la web, pero no deben olvidar hacerlo en la maqueta oficial

Voos de moita altura

O 12 de abril celébrase o Día Internacional dos Voos Espaciais Tripulados. A noticia, naturalmente, é de altura, de grande órbita. E sobre ela imos dar algúns datos que nos axuden a mirar sempre cara arriba, sen esquecer, por suposto, o bo camiñar cos pés no chan. Pero, de súpeto, lembro que no sector de e-studos de noticias figura un que di así: «Intelixencias múltiples». E, entre elas, destácase unha: «Nenos espaciais». E afírmase que se orientan moi ben, colocan máis ou menos cada cousa no seu sitio, aínda que a orde persoal estea ás veces en contradición con outros xeitos de ordenar que queren impor os demais. Dúas citas iniciais, xa que logo: a dos astronautas de moita altura, e outra: a dos pequenos que queren un día voar polas alturas coa súa intelixencia espacial ben formada no colexio: E, para non perderse, aquí tes as direccións: https://bit.ly/2FPpbjW https://www.prensaescuela.es/inteligencias-multiples/