«É histórico, non o contabamos xa»

LA VOZ VIGO

VIGO

M.MORALEJO

Isma Martínez, su entrenador, pone en valor la semifinal continental del Porriño en su debut en Europa, con dos cruces a domicilio, y ahora sueña con la final

18 feb 2025 . Actualizado a las 05:00 h.

El Balonmán Porriño es semifinalista de la EHF European Cup. En su primera comparecencia a nivel continental, y después de solventar dos eliminatorias jugando los dos partidos a domicilio, por motivos económicos, en feudos tan calientes como Turquía o Grecia. Ahora ya saben que la competición regresará a O Porriño para el partido de ida de una semifinal para la que esperan rival, aunque el Kynzvart checo viajará con una renta de 11 goles a Islandia.

«É algo histórico. É algo que levabamos moito tempo buscando e traballando e non contabamos que chegase nesta primeira participación», comenta Isma Martínez, el entrenador del conjunto de A Louriña, que quiere poner el valor el hecho de jugar dos cruces a domicilio: «Tivemos bastante hándicap de xogar dúas eliminatorias moi complexas en Turquía e en Grecia integramente fóra, iso sempre é complicado e fomos capaces de sacalo e con solvencia».

Isma reconoce que lo pasó mal en el partido del domingo en Atenas ante el Ionias. «Tiven dúbidas, o contexto non estaba sendo bo para o noso rendemento porque elas elevaron excesivamente o nivel de agresividade e a arbitraxe non as cortou. Creouse un ambiente de moita protesta, pero o equipo estivo maduro aínda que non era sinxelo». La consecuencia fue ganar los dos encuentros.

Ahora, ya piensa en la fiesta que debe ser el partido de ida de semifinales en casa a finales de marzo, y en preparar «con moito mimo esa eliminatoria como as anteriores». «En Europa estamos facendo un esforzo extra de análise, estamos estudando especialmente ben aos rivais», pero antes le queda certificar, al menos, el quinto puesto en la liga regular y la fase final de la Copa de la Reina. «Hai demasiado traballo polo medio, hai unha Copa da Raíña que tamén hai que preparar ben e catro ou cinco partidos de liga polo medio», repasa. Mañana mismo reciben en la liga al La Rioja con un solo entrenamiento y día y medio de descanso día e medio. «Este partido é moi importante porque temos que tratar de manter a nosa praza na liga. Non podemos deixar pasar puntos na casa. Na liga regular temos que ser cuartas ou quintas», dice el entrenador, que no busca excusas en el cansancio.

El Elda, en la Copa de la Reina

Además, ayer asistió al sorteo, nada propicio, de la fase final de la Copa de la Reina que jugará a mediados de marzo en Granollers y en donde se verán las caras, en primer lugar, con el Elda. «A primeira eliminatoria é complexa. Elda é un moi bo equipo e agora vai ter un salto de calidade seguro con José Ignacio Prades de adestrador. Se foramos quen de pasar, teríamos que enfrontarnos ao rival que ninguén quería, que é o que saía do Bera Bera-Rocasa. Non tivemos sorte».

Eso sí, no renuncia a nada y su sueño es estar en una final esta temporada: «Nunha (competición) son tres partidos e outra catro e en Europa non hai porque gañar os catro. Creo que o obxectivo é estar cerca de gañalo, se somos capaces de xogar unha final sería moi bo». Luego ya pensará en el título.