As Pontes reactiva el programa de empleo con formación virtual

LA VOZ AS PONTES

SOCIEDAD

cedida

Inician un curso en línea sobre prevención de riesgos laborales, con 35 alumnos

22 abr 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

En pleno confinamiento, el Concello de As Pontes ha decidido reactivar el Programa Integrado de Emprego, subvencionado por la Consellería de Economía, Emprego e Industria y cofinanciado por la Administración local. La actividad se reanuda con un curso en línea sobre prevención de riesgos laborales. «O obxectivo é seguir poñendo a disposición dos usuarios recursos de formación e actividades destinadas, a pesar do estado de alarma, a continuar mellorando as opcións de ocupación e a inserción laboral dos veciños das Pontes con maiores dificultades para acceder ao mercado laboral», subrayó la concejala de Emprego, Ana Pena.

La edila destaca la importancia de retomar las clases para las empresas locales de formación, «ao axudarlles a manter o emprego, contribuíndo a paliar a situación económica e laboral pola que atravesan debido á crise sanitaria provocada polo COVID-19». La duración de este nuevo curso, virtual, será de 60 horas, con 35 alumnos. Desde el Concello explican que proporcionará «coñecementos básicos esixidos en materia de prevención de riscos para o desempeño seguro de calquera profesión». El programa incluye normativa, facultades y competencias, obligaciones y responsabilidades en torno a esta materia. Permitirá, además, adquirir conocimientos sobre primeros auxilios, la implementación de sistemas de gestión de seguridad o la forma correcta de actuar en caso de emergencia.

Veinticuatro horas al día

Los participantes en el curso tendrán acceso a los contenidos y recursos didácticos durante las 24 horas del día, de lunes a domingo, «podendo empregar calquera dispositivo, ordenador, tableta ou teléfono móbil, para acceder á formación». Los alumnos contarán con un tutor para realizar consultas a través de las herramientas disponibles en la plataforma telemática, el correo electrónico, un chat y un foro, según indican desde el Ayuntamiento.

Un centenar de desempleados

El Concello pontés recuerda que el Programa Integrado de Emprego pretende mejorar la formación de cien desempleados con especiales dificultades de inserción laboral: personas con algún tipo de discapacidad o en riesgo de exclusión social, mujeres víctimas de violencia de género, menores de 30 años con baja cualificación o con cualificación.

Este programa «é unha ferramenta de axuda e acompañamento especializado, para que os beneficiarios poidan desenvolver as súas competencias persoais, sociais e laborais, acrecentar a súa empregabilidade e situarse nunha situación máis favorable no mercado laboral, que lles permita unha inserción duradeira e en mellores condicións».

El objetivo radica en conseguir un 40 % de inserción laboral. Para ello se ponen en marcha acciones informativas, formativas, de orientación laboral y fomento del emprendimiento. «O alumnado adquire competencias profesionais demandadas polo tecido industrial e comercial da contorna a través de cursos e obradoiros sobre manexo de carretilla e plataforma elevadora, rexistros contables, cursos con prácticas en empresas de peixería, mantemento de parques eólicos e xestión de stocks e operacións de loxística, ou un curso para a obtención do carné C+CAP e o certificado de profesionalidade SEAG0209 de limpeza de espazos abertos e instalacións industriais», detallan desde el gobierno local. El presupuesto global del programa es de 181.250 euros y la Xunta aporta 145.000. Los concellos de As Pontes, Xermade y A Capela sufragan el resto.