El PP reclama un plan estratégico de voluntariado para Santiago y destaca la labor de Don Bosco

La Voz SANTIAGO

SANTIAGO

cedida

Los populares ya plantearon la iniciativa durante el último pleno municipal

08 ago 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El PP de Santiago ha reclamado un Plan Estratéxico Municipal de Voluntariado para Santiago porque, según argumenta el concejal popular Borja Rubio, este documento resulta «fundamental para fortalecer a participación cidadá, abordar as necesidades específicas da nosa comunidade, fomentar a colaboración entre entidades e organizacións, promover o desenvolvemento persoal dos voluntarios e mellorar a calidade de vida da nosa veciñanza».

Esta iniciativa ya fue planteada por los populares en el último pleno ordinario y Borja Rubio la retomó ayer tras visitar con la concejala Olaya Otero el Centro Xuvenil Don Bosco y destacar el trabajo que desarrolla la entidad, sobre todo con sus actividades de conciliación.

El PP considera que el gobierno local «debería pórse a traballar para que cada vez existan máis organizacións que leven a cabo estas tarefas». Añade el principal partido de la oposición compostelana que el plan permitiría «fomentar e facilitar a participación activa, e brindaría ademais un marco organizativo claro, establecendo programas e proxectos específicos que permitan aos voluntarios contribuír de maneira efectiva na mellora do Concello, medidas tamén encamiñadas a fortalecer o sentido de pertenza, a solidariedade e a responsabilidade cívica dos cidadáns cara a Compostela».

El documento que solicitan los populares incluye programas específicos para que las personas que se formen en el ámbito del voluntariado aprovechen la experiencia para su inserción laboral.