El primer circuito provincial de teatro y danza programa 105 actuaciones en 51 concellos de Pontevedra
PONTEVEDRA
Acompañado por el diputado Jorge Cubela, el presidente de la Diputación de Pontevedra, Luis López, presentó este miércoles +Escénicas, el primer circuito de teatro y danza que promueve el organismo provincial para «espallar a cultura por todos os recunchos da provincia». Se trata de una iniciativa que comprende un catálogo en el que se integran 286 compañías de ambas disciplinas artísticas y que ya ha aprobado 105 actuaciones en 51 concellos de menos de 20.000 habitantes.
En este sentido, Luis López subrayó que «falar de +Escénicas é tamén falar de municipalismo e dun sector que contribúe co seu talento e traballo a construír unha provincia máis rica». «Levabamos máis de 15 anos intentando sacar adiante o circuíto de artes escénicas da provincia e todas as nosas demandas están recollidas nas bases», celebró, por su parte, el actor Xoque Carbajal, creador de la compañía Mala Sombra integrada en el colectivo Escena Galega.
En su intervención, Luis López no dudó en agradecer el «apoio do sector e a masiva participación no deseño deste circuíto».
Dotado con un presupuesto de un 175.000 euros, de los que le corresponde a cada concello un máximo de 3.400 euros para programar hasta tres actuaciones, +Escénicas posibilita que cada concello escojan entre un listado compuesto por 258 compañías de todas las disciplinas relacionadas con el teatro y 28 de danza, las actuaciones a programar en auditorios o centros culturales.
Además, en paralelo, la Diputación financia el 90 % del coste en aquellos concellos de menos de 5.000 habitantes; el 80 %, en los que tienen entre 5.000 y 10.000; y el 70 %, en los que su población se mueve entre los 10.000 y los 20.000 vecinos.
Eje prioritario
«Para nós a cultura é un dos eixos prioritarios de Goberno. O noso obxectivo é contribuír á programación cultural estable en todos os concellos da provincia favorecendo o acceso á cultura por parte de toda a nosa veciñanza», acotó Jorge Cubela, diputado de Cultura en el transcurso de un acto que se abrió con una representación teatral a cargo de Pedras de Cartón y que concluyó con la actuación de danza de Raquel Ferradás.