«Hai protocolos, pero só para as contas da firma»

Mila Méndez Otero
M. Méndez REDACCIÓN / LA VOZ

MERCADOS

cedida

05 nov 2017 . Actualizado a las 04:45 h.

Reconoce que parten con ventaja. En una empresa de telecomunicaciones, conocer los secretos de Internet es un requisito que se le presupone al grueso de la plantilla. Óscar Reboiras es el gestor de redes sociales de R, proveedora de Internet y telefonía móvil. «Os empregados teñen un perfil moi avanzado neste senso», apunta. Aún así, nunca se deja de aprender: «Recentemente, varios equipos recibiron formación específica sobre LinkedIn. Trátase de buscar as potencialidades desta plataforma para dar a coñecer os servizos e solucións que ofrecemos a outros profesionais e empresas de Galicia».

La Red está llena de sobresaltos y siempre hay que estar alerta. Por eso han desarrollado protocolos de respuesta que, con todo, se limitan a las cuentas oficiales de la marca. «Cada usuario sabe perfectamente como usar as redes sociais e en ningún caso vemos que o seu emprego choque coa nosa filosofía de empresa. Ao contrario. Buscamos comunicarnos e aproveitar as vantaxes que ofrecen as novas plataformas», precisa. Amparan, insiste, la necesaria separación entre el ámbito privado y el empresarial en el mundo online. «Para os perfís persoais, totalmente desligados do traballo, non cremos adecuado establecer ningún protocolo», afirma. «Sempre defendemos o papel das redes sociais para chegar aos nosos clientes, facéndoo dun xeito directo e honesto, polo que cremos que esa filosofía a teñen moi clara todos os compañeiros. Hai quen as usa máis para temas unicamente persoais, hai quen as elixe para informarse ou para estar en contacto con xente de referencia no sector, pero son dous ámbitos distintos, aquí falamos do privado», concluye.