Lara Méndez: «Vox é un partido racista, machista, homófobo e misóxino»

Xosé Carreira LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

SG

La alcaldesa pide a la derecha del consistorio que aclare si apoya a esta formación

07 dic 2018 . Actualizado a las 13:21 h.

En un mensaje difundido con motivo del Día da Constitución, la alcaldesa arremetió contra Vox, el partido que llega al panorama político español con fuerza. Lara Méndez definió a la formación como de «ultradereita» y la acusó de «machista, misóxena, homófoba e racista». Además, envió un mensaje a los partidos de derecha con representación en el salón de plenos lucense: que aclaren si apoyan a este partido.

El panorama político pinta muy mal, en opinión de la alcaldesa de Lugo. Hay un «serio risco de entrar nunha deriva perigosa de perda de dereitos se un partido como Vox axuda a conformar ou condiciona a formación de gobernos». La primera respuesta estará en Andalucía después de conseguir 12 escaños en el parlamento de esa comunidad.

«É alarmante que se negocie cun partido que odia ás mulleres, que rexeita totalmente o feminismo e que avoga por eliminar as ferramentas que puxemos en marcha par acadar a igualdade para defender as vidas das mulleres, das nosas fillas, nais e irmáns, a mans das violencias machistas», dijo la alcaldesa. Ante esta posibilidad pidió a PP y Ciudadanos, ambos con representación en el consistorio lucense que «falen, que se posicionen e digan claramente se apoian que os seus partidos pacten cunha forza que quere derogar a lei que protexe ás mulleres, que criminaliza aos inmigrantes, que quere suprimir o estado das autonomías e que quere acabar coa Lei da Memoria Histórica; calar agora é branquear este ideario, é ser cómplice. Deben dicir se están cómodos cunha alianza coa extrema dereita e se están no bando dos demócratas».