El Concello sigue regularizando la parcela de O Garañón, que terminará con su derribo

La empresa GAU Arquitectura se encargará de realizar el proyecto de modificación puntual


Lugo

El responsable de Urbanismo Sostible del Concello de Lugo, Miguel Couto, anunció este jueves que el gobierno local continúa a dar pasos «para avanzar na regularización da situación urbanística na que se atopan as costas do Parque logo de que esta semana se celebrase a Mesa de Contratación na que se coñeceron as ofertas presentadas ao proceso de licitación dunha asistencia técnica para a elaboración dun proxecto de modificación puntual do PXOM no ámbito da URPI -58, en execución de sentenza».

Miguel Couto señaló que después de mejorar el pliego de condiciones técnicas de la adjudicación, en la que se variaron levemente los criterios de solvencia económica y técnica a los efectos de facilitar el acceso a la misma, cinco empresas concurrieron a la convocatoria, siendo seleccionada GAU Arquitectura e Urbanismo SL por ofrecer las condiciones más ventajosas.

«Este Gabinete de Arquitectura propuxo un prezo por debaixo do importe de saída da licitación, que se situaba nos 27.322'36 euros e se comprometeu a adscribir á execución do contrato un equipo con experiencia en proxectos de natureza similar. Agora dispón dun prazo de dez días para acreditar esa bagaxe que deberá ser contrastada polos técnicos municipais antes de pasar a fiscalización e, posteriormente, á Xunta de Goberno Local para a súa aprobación definitiva», indicó el edil socialista.

El concejal de Urbanismo destacó que, con este paso, se persigue cambiar el PXOM, «tal e como indicou o TSXG, pero tamén camiñar cara o obxectivo do Goberno de Lara Méndez de converter esta área nunha zona verde co fin de dar continuidade ao cinto verde que constitúe o parque de Rosalía de Castro e o Miño, axudando a integrar o río na cidade, impulsando así un dos piares do noso modelo de cidade», concluyó.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Comentarios

El Concello sigue regularizando la parcela de O Garañón, que terminará con su derribo