Unave dice que no tiene sentido llevarlo a otro lugar que no sea el cuartel


La Unión de Asociacións Veciñais de Lugo, Unave, que preside Valentín Arias, expuso ayer en una nota que ante las opiniones y dudas que se están generando sobre el destino del cuartel de San Fernando, «nós mantemos que debe ser acondicionado para acoller o Museo de Romanización e da Cultura Galacio Romana, en base as condicións que ten o edificio para ser restaurado con este fin». Arias recordó que en San Fernando se hallaron restos arqueológicos que pueden poner en valor, «e que serviría para recoller moitas pezas diseminadas pola provincia e fora dela que serían exhibidas neste lugar, que se poderían habilitar salas onde celebrar encontros para difundir a nosa historia, que sería un lugar para dinamizar o centro da cidade e que non se poder permitir por parte das institucións públicas implicadas que se siga deteriorando un edificio de tanta importancia».

Recuerda que desde el 2016 había un consenso, «polo que este proceso dubitativo que vivimos agora non lle vemos sentido».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Unave dice que no tiene sentido llevarlo a otro lugar que no sea el cuartel