Campos: «Nunca se dubidou de que sexa o candidato a presidir a Deputación de Lugo»

El BNG quiere poner en valor «que os lucenses queren un goberno de esquerdas e nacionalista»


«Nunca se dubidou que fose o candidato do PSOE a presidir a Deputación, neste aspecto á prensa interésalle estes rumores, pero sempre estiven tranquilo e dixen que ía ser o candidato». Así se expresó el actual presidente provincial, Darío Campos, antes de entrar a un pleno ordinario. «Vou a seguir intentando traballar a prol dos veciños da provincia e intentar mellorar a calidade de vida dos veciños, e podo ir coa cabeza alta, cousa que outras administracións non poden dicir o mesmo».

Campos destacó los resultados del PSOE en la provincia como buenos «porque aumentamos os concellos con maioría absoluta e podemos gobernar en máis concellos que hai catro anos, e logo dun madanto convulso e cunha oposición bastante destrutiva e que quiso embarrar o terreo de xogo para ter réditos».

Preguntado sobre si llegarán a un acuerdo de investidura o de gobierno con el BNG, Campos dijo que el no tendrá problemas para negociar: «Fomos capaces de sacar adiante presupostos, fun capaz de negociar sempre, e as forzas de esquerda foron as más votadas na provincia». Campos dijo que tendrán que sentarse para «ver cal é a mellor maneira de gobernar de xeito máis estable que nos últimos catro anos».

La postura del BNG

Por su parte, el portavoz del BNG, Xosé Ferreiro apuntó que es muy pronto para decir cualquier resolución de pacto, aunque advirtió que «o único que pasou no último ano é que o presidente actual apostou a chegar acordos co PP e ás costas do BNG». Ferreiro, eso sí, recordó que el acuerdo no lo decidirá el ni su compañero Antonio Veiga, sino los órganos de dirección del BNG. Por su parte, el diputado del Veiga sí fue más claro y quiso poner en valor los resultados: «Creo que hai futuro e esperanza para a provincia de Lugo e o BNG será motor dese cambio para todas as comarcas e para as políticas de esquerda e nacionalistas, e todos temos que remar arreo nese sentido».

Candia destaca que ganaron las elecciones

Por su parte, Elena Candia, presidenta del PP, destacó que su partido fue el ganador de las elecciones, tanto a nivel provincial como en el Concello. «Os veciños de Lugo non respaldaron a xestión do goberno de Lara Méndez». Candia dijo que «as matemáticas son as que son e faremos valer que somos os ganadores das elecciones da maneira máis responsable». Candia puso en valor los resultados de Lugo, «cun equipo ilusionado e unido», y los de A Fonsagrada: «Foi histórico gañar nese Concello, porque o PP non loitaba contra un alcalde senón contra toda unha Deputación, e ao final nese partido xudicial 134 votos decidiron o deputado». Candia indicó que el pasado lunes comenzó la campaña electoral de las próximas municipales.

La despedida de Martínez

El diputado no adscrito, Manuel Martínez, que no revalidará su acta de diputado, recordó las investigaciones abiertas contra Lara Méndez y Darío Campos: «Non sei se os inmaculados do BNG manterán a mesma doctrina anti Orozco e anti Martínez de hai catro anos e agora os absolven e gobernan xuntos».

Martínez está satisfechos con los resultados de Galicia Sempre, salvo en Lugo ciudad, pero lamentó que no se llegase a un acuerdo con Ciudadanos para conseguir un diputado que sería decisivo en la Diputación. «Vinte anos aquí son moitos, agradecer aos funcionarios a paciencia que tiveron comigo, remata unha etapa política que para min foi importante e neste últimos catro anos aprendín moita cousas sobre as persoas, a falta de palabra.. O meu futuro político estará sempre cos veciños de Becerreá».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
6 votos
Comentarios

Campos: «Nunca se dubidou de que sexa o candidato a presidir a Deputación de Lugo»