«Eu vou verter a donde me manden, como se queren que a leve a Madrid», asegura Raposo

La Voz

LEMOS

27 may 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

José Luis Raposo, el alcalde de Pedrafita dice estar dispuesto a llevar la basura a donde le manden. «Eu vou verter donde me manden, como se queren que a leve a Madrid», explicó ayer. Sin embargo reclama que se hagan plantas de transferencia con las debidas condiciones. Un contenedor compactador para la basura de A Fonsagrada, Navia, Cervantes, As Nogais y Becerreá, considera que no es solución.

Por otro lado, el regidor de Pedrafita estima que los costes de recogida son muy elevados. Han de pagar 50 euros por tonelada a Sogama, «que quere, a maiores que cada concello da zona poña unha persona na planta de transferencia». A Pedrafita, según su regidor, la recogida de cada tonelada de desperdicios le cuesta unos 80 euros, «unha taxa moi alta».

«No principado de Asturias o prezo que se paga pola tonelada é de 8 euros. Aquí son 50. Non sei como fan. Ó mellor, o lixo de Asturias é máis fino co de Galicia», apuntó el regidor de O Cebreiro quien añadió: «pódenme chamar de Sogama con boas palabras, pero chego a Becerreá e non hai sitio».